  • 1. Data: 2008-11-05 08:52:19
    Temat: Jako to z tą opieką klienta w Citi wygląda
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Toksyczne-papiery-z-
    USA-sprzedawano-tez-w-
    Polsce-1858057.html

    Jak przychodzi do ratowania własnych "pleców", to trzeba jechać po
    bandzie. Trzeba to będzie wziąć pod uwagę przy kolejny przedłużeniu u
    nich kk.

    Tak BTW, to została mi jedna kk (właśnie citi) z której coraz rzadziej
    korzystam (głównie przelewy, jedzenie i paliwo) a teraz jak PP wprowadził
    podłączanie konta bankowego, to uważam, że kk są zbędne a nawet bardzo
    szkodliwe po lekturze artykułu z postu Witka - Karty i długi (Message-ID:
    <geokbn$a95$1@news.interia.pl>). Tak, tak, można mówić, że ja panuję i
    mnie to nie spotka, ale w myśl zasady 'nigdy nie mów nigdy' trzeba się
    chyba zacząć trzymać z daleka i wydawać tyle ile się dostanie na wypłatę
    hłe hłe, bo to po prostu zdrowsze!

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-11-05 10:45:41
    Temat: Re: Jako to z tą opieką klienta w Citi wygląda
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Zapmniałem, że uciacha linka

    http://tinyurl.com/citihandlowy

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-11-05 10:49:00
    Od: note11 <n...@e...net>

> [...]
    > mnie to nie spotka, ale w myśl zasady 'nigdy nie mów nigdy' trzeba się
    > chyba zacząć trzymać z daleka i wydawać tyle ile się dostanie na wypłatę

    kk tak jak każde narzędzie - jej użyteczność zależy od użytkującego.
    ja osobiście przelewam na subkonto kasę odpowiadającą bieżącemu
    zadłużeniu na kk. oczywiście pieniądze z subkonta są dla mnie "nie do
    ruszenia" do momentu spłaty kk.
    może trochę więcej zachodu i wymaga nieco dyscypliny, ale przynajmniej
    nie żyję ponad stan.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-11-05 11:04:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    note11 pisze:
    [...]

    > może trochę więcej zachodu i wymaga nieco dyscypliny, ale przynajmniej
    > nie żyję ponad stan.

    I jaka jest przewaga takiego rozwiązania nad debetówką?
    KJ

  • 5. Data: 2008-11-05 11:33:28
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > note11 pisze:
    > [...]
    >
    > I jaka jest przewaga takiego rozwiązania nad debetówką?
    > KJ
    Odsetki z wyplaty - bo uzywa KK do 0%, a w tym czasie jego kasa lezy na
    jakims oszczednosciowym 5.5-7%.

    Srednio (5.5-7%)/2 w skali roku oszczednosci (troche mniej , bo liczyc
    trzeba ze przelewy trwaja 1-2 dni)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2008-11-05 14:10:16
    Od: "Marcin" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Użytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Odsetki z wyplaty - bo uzywa KK do 0%, a w tym czasie jego kasa lezy na
    > jakims oszczednosciowym 5.5-7%.
    >
    > Srednio (5.5-7%)/2 w skali roku oszczednosci (troche mniej , bo liczyc
    > trzeba ze przelewy trwaja 1-2 dni)

    Splacajac duza kwote raz w miesiacu latwiej kontrolowac swoje wydatki niz
    wydajac czesto male kwoty.

  • 7. Data: 2008-11-05 14:45:48
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Marcin wrote:
    > Użytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisał w
    > wiadomości news:ges0a8$bp9$2@inews.gazeta.pl...

    > Splacajac duza kwote raz w miesiacu latwiej kontrolowac swoje wydatki
    > niz wydajac czesto male kwoty.

    A to juz swoja droga - i widzisz ile wydales wiec mozesz latwiej
    ograniczyc w nast miesiacach - efekt strachu przed duzym wydatkiem.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 8. Data: 2008-11-05 15:00:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-05, Maverick <k...@N...pl> wrote:

    [...]

    > A to juz swoja droga - i widzisz ile wydales wiec mozesz latwiej
    > ograniczyc w nast miesiacach - efekt strachu przed duzym wydatkiem.

    Jak ktoś zagląda na konto, to racja. Jak nie, to jednak "gotówka w
    portfelu" jest bezpieczniejsza.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2008-11-05 18:32:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > I jaka jest przewaga takiego rozwiązania nad debetówką?

    np.:
    1. W przypadku fraudu nie tracisz swoich pieniedzy.
    2. Twoje pieniadze zarabiaja.
    3. Ma sie rozne ubezpieczenia, programy partnerskie i inne pierdoly,
    ktorych w debetowkach nie ma.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-11-05 19:18:09
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > np.:
    > 1. W przypadku fraudu nie tracisz swoich pieniedzy.

    A na debetowce tracisz? Skladasz reklamacje zarowno
    przy kredytowej jak i debetowce. I jak bank ja odrzuci
    to musisz zaplacic a jak nie to bank sciagnie sobie
    z konta/pojdzie do sadu z BTE.

    Pozdrawiam,
    Marcin