  • 1. Data: 2008-11-04 23:43:26
    Temat: czy przy przewalutowaniu bank ma prawo podnieść marżę????
    Od: "Romek Mak" <c...@t...pl>

    witam
    chcę się przewalutować z PLN na CHF. MAm dobrą marże ok 1% w PLN.
    Przewalutowanie to koszt ok. 1%.
    Czy przy przewalutowaniu bank ma prawo podnieść mi marżę????
    Moim zdaniem nie ma, ponieważ jest ona stała, a waluta kredytu to odrębna
    sprawa.
    Czy mam rację?
    pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2008-11-05 01:54:40
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Romek Mak wrote:

    > Moim zdaniem nie ma, ponieważ jest ona stała, a waluta kredytu to odrębna
    > sprawa.
    > Czy mam rację?

    Czy nie jest tak, ze takie przewalutowanie to jakby sporzadzenie umowy na
    nowo ? Wtedy marżę moga i 10% zasadzic jak beda mieli taki kaprys.

    --
    in

  • 3. Data: 2008-11-05 13:13:47
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Romek Mak wrote:
    > Czy nie jest tak, ze takie przewalutowanie to jakby sporzadzenie umowy na
    > nowo ? Wtedy marżę moga i 10% zasadzic jak beda mieli taki kaprys.

    dokładnie

    --
    pozdr
    P.

  • 4. Data: 2008-11-05 13:17:38
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dokładnie

    Hehehe, te pojawiające się pytania świadczą co najmniej o tym, że coraz
    więcej luudzi będzie rozumieć jak wirtualnym zabezpieczeniem jest możliwość
    przewalutowania.

    marekz

  • 5. Data: 2008-11-05 13:45:48
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Hehehe, te pojawiające się pytania świadczą co najmniej o tym, że coraz
    > więcej luudzi będzie rozumieć jak wirtualnym zabezpieczeniem jest
    > możliwość przewalutowania.

    no jak to sobie wyobrażali? Dostali od banku kredyt z marżą 0,8% w PLN i
    nagle chcą przewalutować na CHF ... i co? z marżą 0,8% ???

    --
    pozdr
    P.