  • 1. Data: 2008-11-05 09:13:10
    Temat: Spready na CHF w roznych bankach
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    tu jest lista, jakby kogos interesowalo:
    http://banki.onet.pl/1,61,8,49875129,-1,5748666,0,fo
    rum2.html

    dla przypomnienia, 23 grosze to roznica okolo 10%

    czarne owce:

    GetinBank: 28 groszy (czyli spread jakies 12%)
    DomBank - 27 groszy (12%)
    Deutsche Bank - wczoraj, 26 groszy. (11%)
    PolBank - 18 gr

    wiekszosc bankow to 12-14 groszy

  • 2. Data: 2008-11-05 12:01:48
    Temat: Re: Spready na CHF w roznych bankach
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > GetinBank: 28 groszy (czyli spread jakies 12%)
    > DomBank - 27 groszy (12%)
    > Deutsche Bank - wczoraj, 26 groszy. (11%)

    w DB generalnie jest to 10gr, ostatnio jak płaciłem ratę wyszło
    12gr...ale najgorsze w tym jest to, że banki ustalają spread praktycznie
    bez żadnej kontroli ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS