  • 1. Data: 2008-11-05 08:31:02
    Temat: Dominet 9%
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Ktos wie czy sa jakies inne wymagania co do tej lokaty niz >1k? Jkaies
    konto trzeba zakladac?

    Na stronie nic nie ma - jedna tylko uwaga - lokata jest niby odnawialna
    - a moze byc nieodnawialna w tym przypadku? czy standard, czyli trzeba
    czekac az lokata sie odnowi i zerwac nowa?

    PS. Na glownej reklamuja jeszcze 2x8,1% - po kliknieciu w banerek jest
    juz normalnie , czyli 2,9% - i nawet nowy banerek - wiec zwyczajne
    niedopatrzenie. Chce im to wyslac, niech poprawia, ale nie bede podawal
    swoich danych :P pojdzie jako Kubus Puchatek.
    --
    Regards,
    Maverick

  • 2. Data: 2008-11-05 11:15:33
    Temat: Re: Dominet 9%
    Od: fin <finiu.b@gmail[.]com>

    Maverick pisze:
> [...]
    > niedopatrzenie. Chce im to wyslac, niech poprawia, ale nie bede podawal
    > swoich danych :P pojdzie jako Kubus Puchatek.

    A może cache byś wyczyścił sobie? Albo Reload? U mnie 9% od rana na
    Fortisie i Dominecie.

    Pozdro

  • 3. Data: 2008-11-05 11:30:49
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    fin wrote:

    > A może cache byś wyczyścił sobie? Albo Reload? U mnie 9% od rana na
    > Fortisie i Dominecie.
    >
    > Pozdro

    Pierwszy raz wchodzilem na ta strone, wiec cookies/cache odpadalo -
    tylko w sumie robilem to nocna pora - moze o to chodzilo? Rano przyszedl
    glowniejszy informatyk i updatowal glowniejsza strone.

    W kazdym razie dzis sie do nich wybieram i sma sie przekonam co to warte.
    --
    Regards,
    Maverick

  • 4. Data: 2008-11-06 16:01:28
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Maverick wrote:
> [...]
    > niedopatrzenie. Chce im to wyslac, niech poprawia, ale nie bede podawal
    > swoich danych :P pojdzie jako Kubus Puchatek.

    Poszedlem, pozwiedzalem, zalozylem.

    Namawiaja do zalozenia ROR oraz oszczednosciowego przy okazji. ROR przez
    rok bezplatny, potem 3.5 pln. Oszczednosciowe od 7% - tyle widzialem na
    plakacie. Nie trzeba jednak koniecznie zakladac ROR - mozna sama lokate
    (ale namawiaja, bo wtedy wieksza szansa ze klient zostanie pozniej).
    Lokata moze byc odnawialna lub nie. Standard czyli utrata odsetem przy
    zerwaniu.

    Bylem wczoraj - ulotki byly jeszcze 8.1 - dzis juz na 9 zmienili.
    Ogolnie obsluga fajna, troche za duzo papierkow do podpisywania, ale
    niech tam bedzie. Kolejek niet - przynajmniej w Warszawie na Mokotowie.
    klient wchodzi , zalatwia sprawe, wychodzi - wiec OK.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2008-11-06 20:02:59
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Maverick wrote:

> [...]
    > (ale namawiaja, bo wtedy wieksza szansa ze klient zostanie pozniej).
    > Lokata moze byc odnawialna lub nie. Standard czyli utrata odsetem przy

    Faktycznie oferta wyglada super. 7% na oszczedzajacym - czy to jest bez
    limitu ilosci wyplat w miesiacu (nawet na ror) ?
    Jak wyglada obsluga systemu online ? wygoda/niezawodnosc ?

    --
    in

  • 6. Data: 2008-11-07 12:23:17
    Temat: a jaka jest kondycja DominetBanku

    no wlasnie oplaca sie u nich zakladac te lokate?
    Ja traktuje ten bank jako taki maly banczek ktory moze pasc. Myle sie?
    Moze ktos mnie oswieci

    PanTalon