  • 1. Data: 2004-07-07 16:14:47
    Temat: Jakie konto dla studentki ??
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Wymagania:
    - darmowe bankomaty ( jaks wieksza siec w Warszawie )
    - darmowe prowadzenie byloby wskazane
    - dostep do netu ( przelewy moga byc platne, byle sprawdzic stan konta )
    - dostep do rachunku przez telefon nie koniecznie
    - karta bezplatna lub bardzo tania
    - oddzialy do wplacania kasy ( najlepiej bez kolejek )

    Zamieszkala w Warszawie i tutaj bedzie obslugiwac konto ( platnosci karta,
    wyplaty z bankomatow i wplaty w oddziale ) i nie bedzie stalych wplywow.

    Narazie padlo millennium studenckie z miellenetem i bankolinia za darmo + karta
    VE. Czy cos tanszego i lepszego znajdzie sie??

  • 2. Data: 2004-07-07 16:41:22
    Temat: Re: Jakie konto dla studentki ??
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kuba <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Narazie padlo millennium studenckie z miellenetem i bankolinia za
    > darmo + karta VE. Czy cos tanszego i lepszego znajdzie sie??

    W millennium konto nic cie nie kosztuje jesli zrezygnujesz z wyciagow
    papierowych.
    Zobacz jeszcze np. konto w BZ WBK czy w DB PBC lub MultiBanku.

    Pewnym drogowskazem bedzie to:
    http://www.rzeczpospolita.pl/teksty/pieniadze_040701
    /pieniadze_a_5-1.F.gif

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-07 16:51:55
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    kuba <k...@p...onet.pl> wrote:

    Inteligo.

    > Wymagania:
    > - darmowe bankomaty ( jaks wieksza siec w Warszawie )

    Tak, PKO BP

    > - darmowe prowadzenie byloby wskazane

    Tak, przy saldzie > 100 PLN

    > - dostep do netu ( przelewy moga byc platne, byle sprawdzic stan konta )

    Tak

    > - dostep do rachunku przez telefon nie koniecznie

    Tak, 0800

    > - karta bezplatna lub bardzo tania

    Tak, 1.06 PLN średniomiesięcznie

    > - oddzialy do wplacania kasy ( najlepiej bez kolejek )

    Tak, PKO BP, z kolejkami trochę gorzej..., ale zależy który oddział.
    W millennium też nie jest różowo w moim oddziale na przykład. Zwykle z
    4 osoby przedemną, w PKO BP średnio 6 osób.

    > Narazie padlo millennium studenckie z miellenetem i bankolinia za
    > darmo + karta VE. Czy cos tanszego i lepszego znajdzie sie??

    Inteligo jest o niebo lepsze od mille, opłaty zostają te same nawet
    jak nie jest się już studentem (w mille będziesz bulić 7.25 PLN
    średniomiesięcznie za konto z kartą), 3 sesja jest księgowana tego
    samego dnia koło 17:30, a w mille następnego dnia roboczego rano, co
    oznacza że jak Ci ktoś wyśle kasę około 13-tej w piątek z innego
    banku, to w Inteligo będziesz ją mieć już w piątek o 17-tej, a w
    Millennium dostaniesz dopiero po weekendzie co jest bardzo głupie.
    Przerwa technologiczna jest w inteligo od 00:00 do 00:30, a w
    Millennium od 21:30 do 4:00 rano co też jest wkurzające.

    W Inteligo masz o niebo więcej możliwości w serwisie www, jak dowolna
    liczba subkont, zmiana PIN do karty, płacenie kartą w Internecie,
    odwoływanie przelewów aż do ich wykonania, wyciągi e-mailem. Operacje
    zmniejszające saldo są zabezpieczone hasłami jednorazoymi, a w
    Millennium nie, wobec czego korzystanie z Millennium na nieswoim
    komputerze, na przykład w kafejce, może skończyć się wyczyszczeniem
    konta.

    No i najważniejsze w Inteligo możesz ustawić sobie natychmiastowe
    powiadomienia SMSem o ruchach na rachunkach, co się przydaje jak
    bardzo czekasz na przelew, to parę sekund po zaksięgowaniu masz SMS.

    Aha, mam konta zarówno w Inteligo jak i Millennium.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 4. Data: 2004-07-08 16:05:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    kuba wrote:
    > (...) nie bedzie stalych wplywow.

    jak zadeklarujesz 300zl/mies to e-planet w Fortisie
    i wszystkie bankomaty za free :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-07-08 17:17:55
    Od: "Joaśka" <j...@o...pl>

    Proszę skorzystać z konta Xelion;
    > - darmowe bankomaty ( jaks wieksza siec w Warszawie )
    Tak, wszystkie bankomaty banku Pekao SA i sieci Euronet
    > - darmowe prowadzenie byloby wskazane
    opłatamiesieczna za prowadzenie rachunku 4 zł
    > - dostep do netu ( przelewy moga byc platne, byle sprawdzic stan konta )
    24 godzinny dostęp do internetu, przelewy internetowe bez opłat również z
    odroczonym terminem płatności
    > - dostep do rachunku przez telefon nie koniecznie
    Tak, również SMS
    > - karta bezplatna lub bardzo tania
    Tak, Karta Maestro - bankomatowa i płatnicza/międzynarodowa/ bezpłatna
    > - oddzialy do wplacania kasy ( najlepiej bez kolejek )
    Tak wszystkie oddziały banku Pekao SA, także wpłata za pośrednictwem bankomatów
    Nie wymaga się cyklicznego zasilania konta
    > Zamieszkala w Warszawie i tutaj bedzie obslugiwac konto ( platnosci karta,
    > wyplaty z bankomatow i wplaty w oddziale ) i nie bedzie stalych wplywow.

    Zapraszam po bliższe informacje na prywatnego maila.

  • 6. Data: 2004-07-11 13:33:45
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 07 Jul 2004 18:14:47 +0200, kuba napisal/a:

    > Wymagania:
    np BZWBK :>
    > - darmowe bankomaty ( jaks wieksza siec w Warszawie )
    sieć własna
    > - darmowe prowadzenie byloby wskazane
    tak
    > - dostep do netu ( przelewy moga byc platne, byle sprawdzic stan konta )
    tak i tak (przelewy płatne)
    > - dostep do rachunku przez telefon nie koniecznie
    jest
    >- karta bezplatna lub bardzo tania
    nie ma bezpłatnej. jesli masz euro<26 lub chciałabyś mieć to niejako
    karte możesz mieć bezpłatnie:>
    > - oddzialy do wplacania kasy ( najlepiej bez kolejek )
    oddziały są. z kolejkami róznie.
    > Zamieszkala w Warszawie i tutaj bedzie obslugiwac konto ( platnosci
    > karta, wyplaty z bankomatow i wplaty w oddziale ) i nie bedzie stalych
    > wplywow.
    mozna nie miec stałych wpływów (od lipca dotyczy to nie tylko kont
    studenckich)

    --
    KrzysiekL

  • 7. Data: 2004-07-18 10:54:05
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Inteligo jest o niebo lepsze od mille, opłaty zostają te same nawet
    > jak nie jest się już studentem (w mille będziesz bulić 7.25 PLN
    > średniomiesięcznie za konto z kartą),

    Przeca pisala, ze darmo.
    Skad ta kwota?

    > 3 sesja jest księgowana tego
    > samego dnia koło 17:30,

    Nieprawda, moze byc i po 20-ej

    > a w mille następnego dnia roboczego rano,

    Nieprawda, w tym samym dniu.

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2004-07-18 12:19:00
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Byl 8 lipiec 2004, kiedy to na grupę pl.biznes.banki, blad wysłał(a)
    następującą wiadomość:

    > jak zadeklarujesz 300zl/mies to e-planet w Fortisie
    > i wszystkie bankomaty za free :-)

    zainteresowalo mnie to co napisales. zajrzalem na strone Fortisu i jest
    konto e-Pakiet, ale ono kosztuje 7zl miesiecznie. mozesz mi powiedziec
    dokladniej o jakim koncie mowisz?

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 9. Data: 2004-07-19 09:49:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Solos:

    > zainteresowalo mnie to co napisales. zajrzalem na strone Fortisu i
    > jest konto e-Pakiet, ale ono kosztuje 7zl miesiecznie. mozesz mi
    > powiedziec dokladniej o jakim koncie mowisz?

    dokladnie o e-pakiecie. koszt to 7zl/mies + 1 zł/mies za karte VE
    masz darmowe przelewy i zlecenia stale oraz bankomaty bez prowizji
    W Polsce te bezprowizyjne bankomaty dowolnego banku sa wygodne,
    za granicą Fortis odbija to sobie troche stosujac dla wyplat bankomatowych inne
    kursy niz te poblikowane na www czyli jednak jakas ukryta prowizja jest.
    Testy praktyczne pokazują, że ich karta VE za granicą w roku 2004 nie jest już
    najgorsza - byla najgorsza w 2003, a teraz przegoniły ją VE ING i VE PKOBP
    *** blad ***