    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakie konto dla studentki ??
    Date: Mon, 19 Jul 2004 11:49:45 +0200

    Solos:

    > zainteresowalo mnie to co napisales. zajrzalem na strone Fortisu i
    > jest konto e-Pakiet, ale ono kosztuje 7zl miesiecznie. mozesz mi
    > powiedziec dokladniej o jakim koncie mowisz?

    dokladnie o e-pakiecie. koszt to 7zl/mies + 1 zł/mies za karte VE
    masz darmowe przelewy i zlecenia stale oraz bankomaty bez prowizji
    W Polsce te bezprowizyjne bankomaty dowolnego banku sa wygodne,
    za granicą Fortis odbija to sobie troche stosujac dla wyplat bankomatowych inne
    kursy niz te poblikowane na www czyli jednak jakas ukryta prowizja jest.
    Testy praktyczne pokazują, że ich karta VE za granicą w roku 2004 nie jest już
    najgorsza - byla najgorsza w 2003, a teraz przegoniły ją VE ING i VE PKOBP
    *** blad ***