  • 1. Data: 2004-07-07 14:44:36
    Temat: Saldo konta w Lukasie w bankomacie BPH
    Od: "Łukasz Dec" <l...@p...onet.pl>

    Czy ktoś spotkał się może z takim kuriozum, z którym ja się spotkałem?
    Nigdy w banku mnie nie informowano, że taka operacja jest możliwa.
    Brałem gotówkę z bankomacie BPH i nieoczekiwanie okazało się, że mogę
    sprawdzić saldo rachunku (było miło, bo akurat ktoś mi coś zapłacił)
    Prowizji nie pobrali, więc podejrzewam po prostu dziurę w systemie :)

    Łukasz Dec

  • 2. Data: 2004-07-07 16:14:43
    Temat: Re: Saldo konta w Lukasie w bankomacie BPH
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Łukasz Dec <l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > sprawdzić saldo rachunku (było miło, bo akurat ktoś mi coś zapłacił)
    > Prowizji nie pobrali, więc podejrzewam po prostu dziurę w systemie :)

    Cos mi sie zdaje, ze bankomaty BPHu obsluguje Euronet.
    Stad ta mozliwosc

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-07 17:59:27
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Nie obsługuje, tylko Euronet odkupił wszystkie bankomaty BPH. Więc są to teraz
    Bankomaty Euronetu,
    które są z logo BPH

  • 4. Data: 2004-07-07 18:04:34
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Cos mi sie zdaje, ze bankomaty BPHu obsluguje Euronet.
    > Stad ta mozliwosc

    Nie, pare lat temu też tak było, a wynika to po prostu z obsługi
    funkcji sprawdzania salda VISAnetu.

    Działa też w bankomatach Dominet Banku i pewnie paru innych, a także
    za granicą, po prostu w dowolnej sieci bankomatów która ma obsługę tej
    funkcji VISAnetu. Kiedyś można było w Millennium, ale chyba zepsuli,
    bo ostatnio nie działa.

    Działa to też dla dowolnych kart obsługiwanych przez centrum BZWBK w
    systemie VISA, czyli na przykład Nordea.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 5. Data: 2004-07-07 18:11:24
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    A bankomaty Dominetu nie są czasami Euronetu tylko z innym logo???? Zerknij na
    centrum serwisowe,
    chyba Euronet.

  • 6. Data: 2004-07-07 19:31:07
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 7 Jul 2004 18:14:43 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Cos mi sie zdaje, ze bankomaty BPHu obsluguje Euronet.
    >Stad ta mozliwosc

    To nie to. Dobre pare lat temu (tak z cztery-piec) sprawdzalem w ten
    sposob saldo na koncie w BPH korzystajac z bankomatu Millennium. A
    nawet drukowalem sobie to saldo bezplatnie, podczas gdy wydruk dla
    klientow Millennium byl platny :D :D :D
    A wtedy jeszcze BPH z Euronetem nie mial nic wspolnego. Wiec sa takie
    rozne dziwy, o ktorych sie filozofom nie snilo.

    G.

  • 7. Data: 2004-07-07 19:57:16
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "Łukasz Dec" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawdzić saldo rachunku (było miło, bo akurat ktoś mi coś zapłacił)
    > Prowizji nie pobrali, więc podejrzewam po prostu dziurę w systemie :)

    Też to mnie zdziwiło. Sprawdziłem kiedyś saldo w bankomacie BPH i nie
    pobrali prowizji, ale teraz się to chyba zmieniło

  • 8. Data: 2004-07-07 20:06:23
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    > Działa to też dla dowolnych kart obsługiwanych przez centrum BZWBK w
    > systemie VISA, czyli na przykład Nordea.

    Nie dziala dla kart Visa Classic Nordea, a dla VE dziala. Nawet w bankomatach
    Nordea nie sprawdzisz salda dla kart VC - pojawia sie : nie moze w tej chwili
    dokonczyc transakcji. Dostepne tylko w BZ WBK.