    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakie konto dla studentki ??
    Date: Wed, 7 Jul 2004 16:51:55 +0000 (UTC)

    kuba <k...@p...onet.pl> wrote:

    Inteligo.

    > Wymagania:
    > - darmowe bankomaty ( jaks wieksza siec w Warszawie )

    Tak, PKO BP

    > - darmowe prowadzenie byloby wskazane

    Tak, przy saldzie > 100 PLN

    > - dostep do netu ( przelewy moga byc platne, byle sprawdzic stan konta )

    Tak

    > - dostep do rachunku przez telefon nie koniecznie

    Tak, 0800

    > - karta bezplatna lub bardzo tania

    Tak, 1.06 PLN średniomiesięcznie

    > - oddzialy do wplacania kasy ( najlepiej bez kolejek )

    Tak, PKO BP, z kolejkami trochę gorzej..., ale zależy który oddział.
    W millennium też nie jest różowo w moim oddziale na przykład. Zwykle z
    4 osoby przedemną, w PKO BP średnio 6 osób.

    > Narazie padlo millennium studenckie z miellenetem i bankolinia za
    > darmo + karta VE. Czy cos tanszego i lepszego znajdzie sie??

    Inteligo jest o niebo lepsze od mille, opłaty zostają te same nawet
    jak nie jest się już studentem (w mille będziesz bulić 7.25 PLN
    średniomiesięcznie za konto z kartą), 3 sesja jest księgowana tego
    samego dnia koło 17:30, a w mille następnego dnia roboczego rano, co
    oznacza że jak Ci ktoś wyśle kasę około 13-tej w piątek z innego
    banku, to w Inteligo będziesz ją mieć już w piątek o 17-tej, a w
    Millennium dostaniesz dopiero po weekendzie co jest bardzo głupie.
    Przerwa technologiczna jest w inteligo od 00:00 do 00:30, a w
    Millennium od 21:30 do 4:00 rano co też jest wkurzające.

    W Inteligo masz o niebo więcej możliwości w serwisie www, jak dowolna
    liczba subkont, zmiana PIN do karty, płacenie kartą w Internecie,
    odwoływanie przelewów aż do ich wykonania, wyciągi e-mailem. Operacje
    zmniejszające saldo są zabezpieczone hasłami jednorazoymi, a w
    Millennium nie, wobec czego korzystanie z Millennium na nieswoim
    komputerze, na przykład w kafejce, może skończyć się wyczyszczeniem
    konta.

    No i najważniejsze w Inteligo możesz ustawić sobie natychmiastowe
    powiadomienia SMSem o ruchach na rachunkach, co się przydaje jak
    bardzo czekasz na przelew, to parę sekund po zaksięgowaniu masz SMS.

    Aha, mam konta zarówno w Inteligo jak i Millennium.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl