  • 31. Data: 2002-01-28 16:12:31
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a33rr5$38p$1@korweta.task.gda.pl...
    > Niedawna, na grupie bylo przerabiane, wiec nie trzeba bedzie
    > daleko szukac: Kup mieszkanieod innej osoby, majac konto w mBanku.
    > Powodzenia zycze.

    Rozszerzając ten sposób myślenie trzeba wymordować 90% obywateli RP, bo nie
    zapewniają mi komfortu życia codziennego. Reszta się przestraszy i będzie
    "zgodna"

    Powtórzę: ja sprzedawałem mieszkanie i gdyby kupujący (całkowicie mi obcy -
    spotkany w agencji) miał konto w mbanku w niczym by mi to nie przeszkadzało
    Było to pierwsze i ostatnie mieszkanie jakim handlowałem. No nie zapieram
    się, bo może się jeszcze jakieś w życiu trafi.:-)

  • 32. Data: 2002-01-28 16:17:46
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > daleko szukac: Kup mieszkanieod innej osoby, majac konto w mBanku.
    > Powodzenia zycze.

    Złośliwie popierając przedpiściów...

    Ty!!! A w Ameryce murzynów biją!
    Lepper może będzie prezydentem!.....
    Ja se ne boje -ja mam raka........

  • 33. Data: 2002-01-28 17:00:16
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Niedawna, na grupie bylo przerabiane, wiec nie trzeba bedzie
    > daleko szukac: Kup mieszkanieod innej osoby, majac konto w mBanku.
    > Powodzenia zycze.

    A co ma wspólnego rodzaj konta i wybór banku do kupna mieszkania?
    Odpowiadam - Nic.
    Tutaj trzeba jedynie wyedukować sprzedawcę, że po podpisaniu aktu, mieszkanie
    już nie jest jego bez względu na sposób zapłaty :-).
    Ja sprzedawałem mieszaknie i wiem, że klient z KASĄ w dowolnej formie, to dobry
    klient i nie jest go łatwo znaleźć.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 34. Data: 2002-01-28 20:07:48
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał w wiadomości ...

    | No i dalej ta _logika_. I ile razy kupujesz mieszkanie w miesiącu? Co dwa
    | tygodnie? Rzeczywiście trudno wsiąść wtedy w auto i podjechać do oddziału
    | nawet te kilka kilometrów.

    1.O mieszkanie mowilem tylko dlatego, ze niedawno bylo to
    dyskutowane na liscie. Mogl to byc samochod, dzialka etc

    2.Gdzie najblizszy oddzial mBanku??

    JO

  • 35. Data: 2002-01-28 20:12:41
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > 2.Gdzie najblizszy oddzial mBanku??

    Tam, gdzie ty, twój telefon i komputer czyli wszędzie:-)

  • 36. Data: 2002-01-28 20:18:33
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" napisał w wiadomości ...

    | Tam, gdzie ty, twój telefon i komputer czyli wszędzie:-)

    Skup sie Kolego, to nie takie trudne i pisz na temat.

  • 37. Data: 2002-01-28 20:31:33
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > pisz na temat.

    A po co?
    Watek tak się rozrósł, że pozostało "żucie szmat"
    K.K, Ty i ja w trójkę tu zaglądamy

    Śmiech to zdrowie

  • 38. Data: 2002-01-28 20:54:47
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" napisał w wiadomości ...

    > A po co?
    > Watek tak się rozrósł, że pozostało "żucie szmat"
    > K.K, Ty i ja w trójkę tu zaglądamy
    >
    > Śmiech to zdrowie

    To trzeba by na jakas, inna grupe...
    bo tu to juz chyba EOT??

    JO

  • 39. Data: 2002-01-29 08:00:09
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote in message
    > To trzeba by na jakas, inna grupe...
    > bo tu to juz chyba EOT??

    Na inną grupę - zbyt dużo _lat_ tutaj jestem by się przenosić ;-)))
    A to Ty zmieniłeś na mBank - ja pisałem m.in. o Multi.

    K. Kowalski

  • 40. Data: 2002-01-29 08:16:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 29 Jan 2002 09:00:09 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Na inną grupę - zbyt dużo _lat_ tutaj jestem by się przenosić ;-)))
    >A to Ty zmieniłeś na mBank - ja pisałem m.in. o Multi.

    tak mi sie skojarzylo
    ... off topic, na inna grupe ?!
    przeciez ja tu mieszkam !!! :-)))

    BP...