  • 21. Data: 2002-01-27 16:08:08
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: "Jan Lichocki" <j...@p...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a30noq$bh6$3@news.onet.pl...
    > Co to za dochody??? Może 300zł *) ??? Wtedy mbank może być już opłacalny
    Dochody z przedzialu 1600 - 1800.

    Chcialem wszytkim podziekowac za pomoc. Chyba sie na Kredyt Bank.zdecyduje,
    ale jeszcze musi pomyslec.

    Jan Lichocki
    j...@p...pl
    icq: #9997616 gg: #103486

  • 22. Data: 2002-01-27 23:20:58
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > Chcialem wszytkim podziekowac za pomoc. Chyba sie na Kredyt
    Bank.zdecyduje,
    > ale jeszcze musi pomyslec.

    A nie ma czasem w KB oplat za prowadzenie rachunku i ubezpieczenie ? Chyba
    cos ok. 6zl.
    Dla studentow BZWBK jest za darmo (net,wap...) no i wiecej bankomatow.
    pzd

  • 23. Data: 2002-01-28 07:45:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 26 Jan 2002 22:44:32 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >HA HA HA! Bardzo smieszne!
    >

    >;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Wredny jestem, co ? ;-).

    Ale na pocieszenie powiem, ze VC w BSK tez bys raczej nie dostal. Jak
    sa wplaty wlasne to chca ode mnie o zaswiadczenie o zarobkach.
    Moze jak spodoba mi sie nowy wzor z lwem, stary nie jest wart
    zalatwiana papierka :-).

    BTW, czy wycofali (albo zuzyli :-)) w koncu plastik z Costumerem :-)
    ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 24. Data: 2002-01-28 10:25:01
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote in message
    > PS Na niektorych uczelniach banki maja swoje placowki (vide SGH),
    > wowczas wybor jest prosty.

    O matko!!! To na SGH są tacy studenci???? Wybór jest prosty bo Pekao jest w
    budynku??? Człowieku! I Ty masz ten kraj kiedyś do przodu pchać? ;-)

    K. Kowalski

  • 25. Data: 2002-01-28 11:50:11
    Od: "Marcin Sternad" <s...@p...onet.pl>

    > Na bezrybiu i rak i delfin - ryba...:-)
    > Wódy jedynie czasem brak.
    > :-))

    Heh
    Przepraszam że tak troszkę nie na temat ale nie mogłem się powstrzymać i
    muszę się tą odrobiną radości której dostarcza mi pewna firma podzielić.
    A firma ta to: Hurtownia Ryb "Delfin"
    :-)

    Pozdrawia
    Marcin Sternad

  • 26. Data: 2002-01-28 15:17:19
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał w wiadomości ...
    | O matko!!! To na SGH są tacy studenci???? Wybór jest prosty bo Pekao jest
    | budynku??? Człowieku! I Ty masz ten kraj kiedyś do przodu pchać? ;-)

    Widze, ze dawno nie byles na SGH !! Jacy tam teraz sa studenci!!!
    A ilu ich!! Warto przejsc sie i zobaczyc.

    A tak a propos. Dlaczego zlym wyborem jest to co pod reka??
    A tak a propos. Moze podasz mi nazwe jakiejs instytucji, ktora
    wg Ciebie dziala OK. Moze Sejm??. Moze Rzad??
    Bo ze banki zle, to juz z pbb wiem.

  • 27. Data: 2002-01-28 15:24:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Widze, ze dawno nie byles na SGH !! Jacy tam teraz sa studenci!!!
    > A ilu ich!! Warto przejsc sie i zobaczyc.

    Nie polemizuję - nie byłem, fakt, ze 3 lata.

    > A tak a propos. Dlaczego zlym wyborem jest to co pod reka??
    > A tak a propos. Moze podasz mi nazwe jakiejs instytucji, ktora
    > wg Ciebie dziala OK. Moze Sejm??. Moze Rzad??
    > Bo ze banki zle, to juz z pbb wiem.

    Nie o to chodzi. Co to za wybór banku - bo jest na uczelni. IMHO generalnie
    złym wyborem jest wybór "bo jest pod ręką". A gdzie inne cechy? Przede
    wszystkim do dobrego banku się wogóle praktycznie nie chodzi. Ja już od
    dłuższego czasu nie odwiedzam placówek - po co? W handlo mogłem zrobić
    prawie wszystko zdalnie, w Inteligo, mBanku i Multi to samo - po co mam iść
    do placówki?
    Co mi z tego, że 500 m od mieszkania mam Peako - i co miałbym tam robić?
    Przychodzić poczytać ulotki? Postać w kolejce? ;-)
    Chcę kupić - wyciągam kartę, chcę gotówki - idę do darmowego bankomatu w
    każdym centrum handlowym, chcę wykonać operacje - loguję się przez Internet.
    Kontakt w oddziale można ograniczyć do jednego razu na pół roku, góra
    kwartał.

    K. Kowalski

  • 28. Data: 2002-01-28 15:44:50
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik jo44 <j...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a33rr5$38p$...@k...task.gda.pl...
    > Niedawna, na grupie bylo przerabiane, wiec nie trzeba bedzie
    > daleko szukac: Kup mieszkanieod innej osoby, majac konto w mBanku.
    > Powodzenia zycze

    Kiepskie wnioski wyciagnales z tej dyskusji.

    Karol

  • 29. Data: 2002-01-28 15:47:51
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

> [...]

    Niedawna, na grupie bylo przerabiane, wiec nie trzeba bedzie
    daleko szukac: Kup mieszkanieod innej osoby, majac konto w mBanku.

    JO

  • 30. Data: 2002-01-28 15:49:51
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Niedawna, na grupie bylo przerabiane, wiec nie trzeba bedzie
    > daleko szukac: Kup mieszkanieod innej osoby, majac konto w mBanku.
    > Powodzenia zycze.

    No i dalej ta _logika_. I ile razy kupujesz mieszkanie w miesiącu? Co dwa
    tygodnie? Rzeczywiście trudno wsiąść wtedy w auto i podjechać do oddziału
    nawet te kilka kilometrów.

    K. Kowalski