  • 1. Data: 2002-01-26 12:37:23
    Temat: Visa Classic - MultiBank
    Od: "Adam" <k...@i...com>

    Jakie warunki trzeba spełnić aby otrzymać tą kartę?
    Czytam ten regulamin i albo niedowidzę albo dają ją
    każdemu chętnemu?

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2002-01-26 13:09:40
    Temat: Re: Visa Classic - MultiBank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Do Multi jestem - 3 miesiacae i wplywy 1000 zl.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-26 13:19:52
    Od: "Adam" <k...@i...com>

    > Do Multi jestem - 3 miesiacae i wplywy 1000 zl.
    No to bye bye fortis :) Tylko kiedy otworzą placówkę w Krakowie?
    Bo czasami potrzebuję zrobić przelew papierowy... :{

    pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2002-01-26 14:15:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No to bye bye fortis :) Tylko kiedy otworzą placówkę w Krakowie?
    > Bo czasami potrzebuję zrobić przelew papierowy... :{

    JA jestem uparty i siedze. Mecze ich narazie ;)
    Ale w Multi juz otworzylem konto i pracuje na VC.. :)

  • 5. Data: 2002-01-26 16:55:48
    Od: "Andrzej Baranowski" <m...@h...pl>

    > JA jestem uparty i siedze. Mecze ich narazie ;)
    > Ale w Multi juz otworzylem konto i pracuje na VC.. :)

    Musze pochwalic Multi, bo po przedstawieniu histori z Fortisa za 6miesiecy
    dostalem zarowno linie kredytowa jak i VC.
    Nie obylo sie bez malych problemow (brak stalych dochodow, tylko
    nieregularne wplywy o niskim "osadzie" na koncie), ale naprawde jak na razie
    jestem zadowolony. Mila obsluga, brak kolejek, niskie oplaty. Troche sie
    boje, bo jest az za dobrze.
    Za tydzien otwieram konto firmowe i po miesiacu podziele sie wrazeniami
    Przydaloby sie jeszcze biuro maklerskie z niskimi prowizjami, ale wydaje mi
    sie ze kompleksowe uslugi finansowe dostarczy nam Multport.
    Zadowolony klient
    Andrzej

  • 6. Data: 2002-01-26 20:36:57
    Od: "Piotr \"Gamster\" Kołodziejczyk" <g...@i...pl>

> [...]
    razie
    > jestem zadowolony. Mila obsluga, brak kolejek, niskie oplaty. Troche sie

    Co masz na mysli piszac "niski osad" ?

    Jak jest z wysokoscia linii kredytowej? Chodzi mi o wysokosc linii
    kredytowej.

    Piotr "Gamster" Kołodziejczyk
    g...@i...pl

  • 7. Data: 2002-01-26 21:51:42
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > razie
    >
    > Co masz na mysli piszac "niski osad" ?

    Pewnie to, że pieniążki po wpływie na konto niezadługo leżą na nim, i zaraz
    lądują na innym rachunku. Niektóre banki krzywią się na to przy negocjacjach
    kredytowych.

    Pozdrawiam,
    PunTomas

  • 8. Data: 2002-01-26 22:24:56
    Od: "Andrzej Baranowski" <m...@h...pl>

> [...]
    zaraz
    > lądują na innym rachunku. Niektóre banki krzywią się na to przy

    Dokladnie tak jak Pan Tomasz pisze. Zaraz po wplacie pieniazki szly do
    mBanku i wieksze kwoty byly na koncie nie dluzej niz 2-3 dni.
    pzdr
    Andrzej

  • 9. Data: 2002-01-26 22:29:23
    Od: "Andrzej Baranowski" <m...@h...pl>

    Użytkownik "Piotr "Gamster" Kołodziejczyk" <g...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a2v408$t7f$1@devnull.open.net.pl...
    > Jak jest z wysokoscia linii kredytowej? Chodzi mi o wysokosc linii
    > kredytowej.
    Moj limit nie jest zbyt wysoki, bo tylko 1,5 x deklarowany wplyw na konto.
    Ale mam stala prace dopiero od 3 miesiecy i jestem dosc mlodym klientem -
    rozumiem Multi, chociaz liczylem na 2x deklarowanych wplywow.
    Jezeli ktos ma stale wplywy przez conajmniej 6 miesiecy to bez problemu daja
    3-3,5 krotnosc wplywow.
    pzdr
    Andrzej

  • 10. Data: 2002-01-26 23:18:56
    Od: "Piotr \"Gamster\" Kołodziejczyk" <g...@i...pl>

    > Dokladnie tak jak Pan Tomasz pisze. Zaraz po wplacie pieniazki szly do
    > mBanku i wieksze kwoty byly na koncie nie dluzej niz 2-3 dni.
    > pzdr
    > Andrzej

    No to jestem w podobnej sytuacji ;)

    Czy lokaty tez sa brane pod uwage? Bo mam w Multibanku 3 lokaty na okres
    6miesiecy.
    Wiec raczej nie uciekam tak calkiem z gotowka do mBanku ;)