  • 1. Data: 2002-01-26 06:33:28
    Temat: problem z inteligo
    Od: "Paweł Tomaszewski" <k...@i...pl>

    Od dwoch dni nie moge zalogowac sie do inteligo, poprostu strona LOGIN nie
    chce sie wyswietlic. Czy u was jest podobnie???

  • 2. Data: 2002-01-26 09:03:53
    Temat: Re: problem z inteligo
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    > Od dwoch dni nie moge zalogowac sie do inteligo, poprostu strona LOGIN nie
    > chce sie wyswietlic. Czy u was jest podobnie???

    U mnie tak jest.
    Po tych zmianach, strasznie ciezko sie dostac na strone z loginem.
    Ale jak Ci sie juz uda zalogowac do swojego konta,
    to strona zaczyna smigac.

    Stiwi

  • 3. Data: 2002-01-26 15:47:45
    Od: Grzegorz Skaruz <g...@s...com>

    Pięknego dnia Sat, 26 Jan 2002 10:03:53 +0100 "Stiwi"
    <s...@s...pl> napisał:

    >U mnie tak jest.
    >Po tych zmianach, strasznie ciezko sie dostac na strone z loginem.
    >Ale jak Ci sie juz uda zalogowac do swojego konta,
    >to strona zaczyna smigac.

    A u mnie bez problemow (SDI) Adres wpisuje bezposredni
    https://secure.inteligo.com.pl/wmc/web

    --
    Grzegorz Skaruz # http://www.skaruz.com # g...@s...com
    "My favourite mythical creature? The honest politician."

  • 4. Data: 2002-01-26 19:41:13
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl>

    : A u mnie bez problemow (SDI) Adres wpisuje bezposredni
    : https://secure.inteligo.com.pl/wmc/web
    :
    : --
    : Grzegorz Skaruz

    dokladnie tak. analogiczna syatuacje mialem przy WAPie. pani poradzila co
    wpisac jako adres wapowy i smiga.
    https://secure.inteligo.com.pl/wmc/wap
    kg

  • 5. Data: 2002-01-27 14:21:34
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > : Grzegorz Skaruz
    >
    > dokladnie tak. analogiczna syatuacje mialem przy WAPie. pani poradzila co

    Witam,

    Ja również w ogóle nie mogę się zalogować do Inteligo. W połowie zeszłego roku
    działało jak burza, ale z czasem jest coraz gorzej. Nie wiem co jest przyczyną,
    ale chyba nie ma znaczenia czy ktoś ma łącze stałe, czy modem (w końcu strona
    ma ok. 25 kB + certyfikat). Na pojawienie się okna logowania czekam ok. 15
    minut, wpisuję login i hasło i znowu czekam bardzo długo i znowu pojawia mi się
    okno logowania.
    Raczej nie jest to wina mojego kompa (mBank, Lukas działają bez zarzutu), może
    to kwestia TPSA (ja mieszkam w Świętokrzyskim), nie wiem, na razie cierpliwie
    czekam. Ktoś pisał o jakiś zmianach? Może ktoś wie co jest tego przyczyną?

    pozdrawiam ttom

  • 6. Data: 2002-01-27 20:26:51
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

> [...]
    cierpliwie
    > czekam. Ktoś pisał o jakiś zmianach? Może ktoś wie co jest tego przyczyną?

    A to dziwne. Korzystam z dialup katowickiego TPNetu i inteligo działa -
    przyznam - dośc wolno. Ale po około 30 sekundach okienko login otwiera
    się... Nie zdarzyło mi się inaczej, a loguję się dość często.

    Może zróbcie zmasowany atak na i...@i...pl, to może jakoś na to
    wpłyną...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 7. Data: 2002-01-28 12:54:25
    Od: "Dzieju" <d...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Ja również w ogóle nie mogę się zalogować do Inteligo.
    [cut]
> [...]
    cierpliwie
    > czekam. Ktoś pisał o jakiś zmianach? Może ktoś wie co jest tego przyczyną?

    U mnie jest identyczna sytuacja. Z tym ze ja mieszkam w Gdyni.

    Andrzej

  • 8. Data: 2002-01-28 17:28:50
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > może
    > cierpliwie
    >
    > U mnie jest identyczna sytuacja. Z tym ze ja mieszkam w Gdyni.

    No jest lepiej, dzisiaj czekałem tylko 7 minut, a po wpisaniu danych
    zalogowałem się w 3 minuty, czyli idzie w dobrym kierunku

    pozdrawiam ttom

  • 9. Data: 2002-01-28 17:37:51
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > U mnie tak jest.
    > Po tych zmianach, strasznie ciezko sie dostac na strone z loginem.
    > Ale jak Ci sie juz uda zalogowac do swojego konta,
    > to strona zaczyna smigac.

    Wyłącz sprawdzanie "Certyfikatów" i inteligentnie korzystaj z netu.

    Pozdrawiam
    -As-