  • 11. Data: 2002-01-26 18:58:45
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    (...) Ale jak narazie bez nich nie da sie zyc..

  • 12. Data: 2002-01-26 19:20:48
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > He, he - ja jako studen SGH moge sie na ten temat wypowiedziec.
    > Bankomat wiecznie nie dziala - najblizszy na Wolowskiej lub GUS.

    He, he a gdzie najblizszy Euronetu ?? Cos mi sie wydaje, iz z ta
    swoja karta ze sledziem musisz sie sporo z SGH nabiegac, by
    zaoszczedzic te kilka zl.

    JO

  • 13. Data: 2002-01-26 19:31:45
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sat, 26 Jan 2002 20:20:48 +0100, "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote:

    >He, he a gdzie najblizszy Euronetu ?? Cos mi sie wydaje, iz z ta
    >swoja karta ze sledziem musisz sie sporo z SGH nabiegac, by
    >zaoszczedzic te kilka zl.

    Grrrrrr.....
    A chodzil ty do szkoly?
    Sledzia od delfina nie odroznic.
    No nie...
    ;-)

    PGR

  • 14. Data: 2002-01-26 19:32:57
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" napisal w wiadomosci ...

    > Sledzia od delfina nie odroznic.

    A to nie jest sledzik?? No nie. Juz mialem dac
    sie przekonac!
    ;-))

    JO

  • 15. Data: 2002-01-26 19:41:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > He, he a gdzie najblizszy Euronetu ?? Cos mi sie wydaje, iz z ta
    > swoja karta ze sledziem musisz sie sporo z SGH nabiegac, by
    > zaoszczedzic te kilka zl.

    A pupa :) Ja mam fortisa i wyplacam tam gdzie dziala :) he he he

  • 16. Data: 2002-01-26 19:44:11
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > A pupa :) Ja mam fortisa i wyplacam tam gdzie dziala :) he he he

    He, he, przyznajesz Kolego wiec, ze ta Twoja karta
    ze sledzikiem jest, jak to mowisz, do pupy..
    O to mi chodzilo wlasnie. Dzieki.

    JO

  • 17. Data: 2002-01-26 19:51:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 26 Jan 2002 20:41:12 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >A pupa :) Ja mam fortisa i wyplacam tam gdzie dziala :) he he he

    Ale nie masz VC charge ;-))))

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 18. Data: 2002-01-26 21:44:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale nie masz VC charge ;-))))

    HA HA HA! Bardzo smieszne!

    ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 19. Data: 2002-01-27 11:12:28
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A to nie jest sledzik?? No nie. Juz mialem dac
    > sie przekonac!

    Na bezrybiu i rak i delfin - ryba...:-)
    Wódy jedynie czasem brak.
    :-))

  • 20. Data: 2002-01-27 11:18:54
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jan Lichocki" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >jakie konto wybrac dla mlodej studentki, o
    > sredenich nizszych dochodach. Zalezy jej przede wszytkim na mozeliwosci
    > bezprowizyjnego wyplacania gotowki, i zeby nie bylo okreslonej sumy, ktora
    > trzeba wplacac co miesiac.

    Przy znikomych dochodach należy wybrać to co jest "pod ręką" i "po drodze"
    Od PKO BP i innych Banków Spółdzielczych zaczynając Bankiem Pocztowym nie
    gardząc

    Odsetki tak drastycznie spadły, że pożytek z mbank jest wątpliwy.
    Chyba, że ma komputer z Internetem własny za pieniądze rodziców. Komórkę też
    sponsorzy opłacają... Bo jak ona za to ma zapłacić to PKO BP po wielokroć
    tańsze.

    Co to za dochody??? Może 300zł *) ??? Wtedy mbank może być już opłacalny

    *) co noc