  • 1. Data: 2008-10-13 18:48:58
    Temat: Zniknął Bluecash a co z przelewem???
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witajcie dziś ok. 17.30 skorzystałem z BlueCash a po 20 minutach klops bo ani
    kasy na koncie odbiorcy a tu przerwa modernizacyjna i ZERO informacji co z
    kasa się stało!!! To jacyś naciągacze czy co??? Na stronie 0 informacji - nie
    skorzystam z tych "usług" już...

  • 2. Data: 2008-10-13 21:36:12
    Temat: Re: Zniknął Bluecash a co z przelewem???
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    On 13 Paź, 20:48, " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > kasa się stało!!! To jacyś naciągacze czy co??? Na stronie 0 informacji - nie

    faktycznie:
    Trwa modernizacja serwisu BlueCash.pl
    ...wkrótce wracamy!
    BlueMedia to poważna spółka. Pieniądze raczej nie zaginą, tylko
    później dotrą do celu.
    Mimo wszystko o przerwie w pracy systemu powinni wcześniej
    poinformować.

    pzrd
    Tomek

  • 3. Data: 2008-10-13 21:39:47
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]
    > kasa się stało!!! To jacyś naciągacze czy co??? Na stronie 0 informacji - nie

    Napisz na ich helpdesk, bardzo konkretni ludzie tam pracują, odzew jest prawie
    od razu.

    Ich pomysł na usługę jest super ale niestety trochę szwankuje - przelew nie
    idzie kilka minut a przynajmniej godzinę. Niby szybciej niż elixir ale jeśli
    chcemy przelać coś natychmiast to odpada. Działa tylko w dzień bo w nocy
    większość banków nie księguje wewnętrznych (tylko nieliczne to robią).

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus