  • 1. Data: 2009-04-18 19:30:47
    Temat: Jaki haczyk w RO Eurobanku?
    Od: bzdreg <z...@n...com>

    Czytam i czytam - i wychodzi mi, że można za darmo wylewać kilka razy w
    miesiącu. Może ja jestem ślepy na haczyki?
    Czym się (poza %) to różni od mBankowego eMaxa?

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 2. Data: 2009-04-18 19:57:32
    Temat: Re: Jaki haczyk w RO Eurobanku?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    bzdreg wrote:
    > Czytam i czytam - i wychodzi mi, że można za darmo wylewać kilka razy
    > w miesiącu. Może ja jestem ślepy na haczyki?

    To jest promocja do końca roku.

    > Czym się (poza %) to różni od mBankowego eMaxa?

    Np. przelewami z przyszłą datą (o braku opłat w tym roku nie wspomnę).

  • 3. Data: 2009-04-18 19:59:46
    Od: otrov <o...@w...pl>

    bzdreg pisze:
    > Czytam i czytam - i wychodzi mi, że można za darmo wylewać kilka razy w
    > miesiącu. Może ja jestem ślepy na haczyki?
    > Czym się (poza %) to różni od mBankowego eMaxa?

    Wylewanie poza Eurobank jest płatne. Ale jak zastosujesz zestaw RO + ROR
    + lokty to bije na głowę mBank (oczywiście jeśli chodzi o %, bo np.
    karta jest płatna).

    o.

  • 4. Data: 2009-04-19 04:28:14
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Wylewanie poza Eurobank jest płatne. Ale jak zastosujesz zestaw RO + ROR +
    > lokty to bije na głowę mBank (oczywiście jeśli chodzi o %, bo np. karta
    > jest płatna).

    Mała uwaga. Jeśli weźmiesz KK to w Eurobanku jest bezpłatna (posiadam drugi
    rok KK PremiumClub i zero opłat za użytkowanie/wznowienie itp.). Mało tego
    jest system punktowy, więc nawet można coś na niej zarobić.
    Jeśli zaś chodzi o debetówkę, to aby z niej korzystać trzeba mieć coś na
    ROR. I to "coś" w przypadku mbanku nie procentuje, a w przypadku EB leży
    sobie na 5,05%. Mimo zatem opłaty - dla pewnych kwot nadal debetówka EB
    będzie korzystniejsza niż w "darmowym" mBanku.

  • 5. Data: 2009-04-19 05:34:14
    Od: f...@o...pl

    Wylewanie z RO poza Eurobank jest bezpłatne bez względu na ilość
    wypłat (i koniec roku nie ma z tym nic wspólnego), jeśli pośredniczy w
    tym ROR.

  • 6. Data: 2009-04-19 09:46:56
    Od: Peet <w...@y...com>

    Bogdan B. pisze:

    > To jest promocja do końca roku.

    Już parę razy na grupie pojawiał się motyw "promocja do końca roku",
    promocja ta odnosi się tylko do WYPŁAT W PLACÓWCE, od 2010 druga i
    następne wypłaty z RO będą płatne 2,95 pln. Dla mnie ta "promocja" nie
    ma znaczenia, bo nie po to zakładałem konto online żeby biegać do
    placówki. Proszę więc nie straszyć ludzi promocją.

    Jedyne co można zarzucić eurobankowi to to że rachunki zapadają w
    swego rodzaju śpiączkę w okolicach północy. Można zlecać przelewy z ROR
    na RO i na odwrót, ale pieniądze przelewane są dopiero po 6 rano. To
    samo dotyczy się lokat, naliczanie odsetek też odbywa się po 6 rano.

  • 7. Data: 2009-04-21 22:34:25
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 19 kwi 2009 o 11:46 GMT, Peet napisał(a):

    > Jedyne co można zarzucić eurobankowi to to że rachunki zapadają w
    > swego rodzaju śpiączkę w okolicach północy. Można zlecać przelewy z ROR
    > na RO i na odwrót, ale pieniądze przelewane są dopiero po 6 rano.

    Zdecydowanie nie potwierdzam, wielokrotnie wykonuje operacje w okolicach
    polnocy, i operacja skutkuje zawsze ksiegowaniem w ciagu
    kilkunastu/dziesieciu sekund, identycznie jak w ciagu dnia

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 8. Data: 2009-04-22 06:20:12
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 22 Kwi, 00:34, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Zdecydowanie nie potwierdzam, wielokrotnie wykonuje operacje w okolicach
    > polnocy, i operacja skutkuje zawsze ksiegowaniem w ciagu
    > kilkunastu/dziesieciu sekund, identycznie jak w ciagu dnia

    Moze zalezy od dnia?
    Ja kiedys rowniez po pilnocy mialem do czynienia z zamrozeniem
    zlecanych operacji.

    Do tego jeszcze ciekawostka - Mialem w jednej z lokat odnowienie w
    dniu (a raczej dacie), ktora nastapila po polnocy.
    Lokata dalej istniala,jeszcze nieodnowiona - planowana data odnowienia
    identyczna z data biezaca.
    Wyedytowalem i zmienilem na powrot pieniedzy i odsetek na konto.
    Zatwierdzilem, przyjelo zmiane - mialem stara lokate konczaca sie w
    biezacym dniu z dyspozycja powrotu pieniedzy na konto po zakonczeniu -
    ktore mialo nastapic dzisiaj.
    rano okazalo sie, ze w miejsce starej lokaty (a raczej jej znikniecia
    i powrotu pieniedzy) powstala nowa tygodniowa konczaca sie powrotem
    pieniedzy na konto.
    Przy okazji stracilem odsetki od edytowanej starej lokaty.