  • 1. Data: 2009-04-18 15:32:45
    Temat: Wibor S 3M - PKO BP
    Od: JB <j...@o...pl>

    Czy moga wypowiedziec sie wlascicile kredytu hip. w PkoBP? Od zeszlego
    roku nie drgnelo mi oprocentowanie. Kolejna rata splacana 01.V nie
    jest zmniejszona. Czy ktos ma podobną sytuację? Moim zdaniem juz na
    kwiecien powinno być zmienjszone oprocentowanie.

    JB

  • 2. Data: 2009-04-18 16:34:58
    Temat: Re: Wibor S 3M - PKO BP
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Na kwiecień masz już mnieszy wibor s-3m
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=opro_01g/id_gr=1/id
    _tyt=3/left_menu=7/zone=-1/section=ogol
    Ztem rata za kwiecień płatna na 1.05. powinna być już mniejsza.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 3. Data: 2009-04-18 17:23:56
    Temat: Re: Re: Wibor S 3M - PKO BP
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Ztem rata za kwiecień płatna na 1.05. powinna być już mniejsza.

    potwierdzam, w ipko juz widzę pomniejszone raty i to sporo... na
    szczęście

  • 4. Data: 2009-04-19 06:05:34
    Od: JB <j...@o...pl>

    On 18 Kwi, 19:23, sunwick <s...@W...op.pl> wrote:

    > potwierdzam, w ipko juz widzę pomniejszone raty i to sporo... na
    > szczęście

    Musze interweniowacw "banku" - czy mozecie potwierdzic ze pomimo ze
    wibor s3m na 1.IV byl zmniejszony to rata wam nie drgnęła?

  • 5. Data: 2009-04-20 08:30:56
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

    On 19 Kwi, 08:05, JB <j...@o...pl> wrote:

    > Musze interweniowacw "banku" - czy mozecie potwierdzic ze pomimo ze
    > wibor s3m na 1.IV byl zmniejszony to rata wam nie drgnęła?

    Wg mojej umowy WIBOR3m obowiązujący w II kwartale był liczony od 25.02
    do 24.03.2009. Spłata w dniu 1.04.2009 była jeszcze wg "starego" Wibor
    s3-m (co jest logiczne bo to w końcu były odsetki naliczone za
    marzec). Na maj jeszcze nie mam harmonogramu ale w ipko już widzę
    niższą stawkę.
    BTW w związku z podwyżką taryfy opłat wypowiedziałem superkonto i ze
    strony banku nie było żadnych problemów. Teraz w ipko mam widoczny
    tylko kredyt.

    Pozdrawiam
    MM

  • 6. Data: 2009-04-20 09:30:29
    Od: JB <j...@o...pl>

> [...]
    > BTW w związku z podwyżką taryfy opłat wypowiedziałem superkonto i ze
    > strony banku nie było żadnych problemów. Teraz w ipko mam widoczny

    Jak udal oci sie uniknąc opłat i jak teraz spalacasz kredyt - ja do
    tej pory posiadam autoamtycze sciagniecie raty z RORu. Rowniez chce
    zlikwidowac konto w zwiazku ze zmiana TOiP.

  • 7. Data: 2009-04-21 05:18:03
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

    On 20 Kwi, 11:30, JB <j...@o...pl> wrote:

    > Jak udal oci sie uniknąc opłat i jak teraz spalacasz kredyt - ja do
    > tej pory posiadam autoamtycze sciagniecie raty z RORu. Rowniez chce
    > zlikwidowac konto w zwiazku ze zmiana TOiP.

    Napisałem pismo, że w związku ze zmianą TOiP wypowiadam umowę na
    superkonto i proszę o wskazanie rachunków technicznych do spłat
    kredytu. Po dwóch tygodniach z ipko zniknął mój rachunek a został sam
    kredyt. Dzwoniłem parę dni temu do banku i pisemko z numerami
    rachunków technicznych już do mnie wysłali, choć go jeszcze nie
    dostałem. Tak dla zmyłki, w ipko, w szczegółach kredytu jest IBAN-
    opodobne numer umowy kredytowej ale nie jest tożsamy z numerem tego
    rachunku technicznego.

    Pozdrawiam
    MM

  • 8. Data: 2009-04-21 06:42:02
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a jak opłacasz za sam fakt posiadania ipko, czyli te 2zł/miesięcznie?
    też myśle o rozwiązaniu rora który na nic mi nie jest potrzebny...
    tyle że wciskali mi że z powodu rora obniża mi marżę, czy teraz jej
    nie podwyższą po likwidacji rachunku?

  • 9. Data: 2009-04-21 07:42:46
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

    On 21 Kwi, 08:42, sunwick <s...@W...op.pl> wrote:
> [...]
    > też myśle o rozwiązaniu rora który na nic mi nie jest potrzebny...
    > tyle że wciskali mi że z powodu rora obniża mi marżę, czy teraz jej

    Sprawa jest bardzo świeża więc nie wiem czy bank jeszcze czegoś nie
    wymyśli ale opłata za korzystanie z ipko 2zl/miesiąc wynikała z umowy
    na Superkonto a tą wypowiedziałem.
    MM

  • 10. Data: 2009-04-21 14:06:04
    Od: JB <j...@o...pl>

    czy musiales zaplacic 150 pln za aneks do umowy?