    From: "k...@w...pl" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki haczyk w RO Eurobanku?
    Date: Tue, 21 Apr 2009 23:20:12 -0700 (PDT)

    On 22 Kwi, 00:34, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Zdecydowanie nie potwierdzam, wielokrotnie wykonuje operacje w okolicach
    > polnocy, i operacja skutkuje zawsze ksiegowaniem w ciagu
    > kilkunastu/dziesieciu sekund, identycznie jak w ciagu dnia

    Moze zalezy od dnia?
    Ja kiedys rowniez po pilnocy mialem do czynienia z zamrozeniem
    zlecanych operacji.

    Do tego jeszcze ciekawostka - Mialem w jednej z lokat odnowienie w
    dniu (a raczej dacie), ktora nastapila po polnocy.
    Lokata dalej istniala,jeszcze nieodnowiona - planowana data odnowienia
    identyczna z data biezaca.
    Wyedytowalem i zmienilem na powrot pieniedzy i odsetek na konto.
    Zatwierdzilem, przyjelo zmiane - mialem stara lokate konczaca sie w
    biezacym dniu z dyspozycja powrotu pieniedzy na konto po zakonczeniu -
    ktore mialo nastapic dzisiaj.
    rano okazalo sie, ze w miejsce starej lokaty (a raczej jej znikniecia
    i powrotu pieniedzy) powstala nowa tygodniowa konczaca sie powrotem
    pieniedzy na konto.
    Przy okazji stracilem odsetki od edytowanej starej lokaty.