    From: Peet <w...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki haczyk w RO Eurobanku?
    Date: Sun, 19 Apr 2009 11:46:56 +0200

    Bogdan B. pisze:

    > To jest promocja do końca roku.

    Już parę razy na grupie pojawiał się motyw "promocja do końca roku",
    promocja ta odnosi się tylko do WYPŁAT W PLACÓWCE, od 2010 druga i
    następne wypłaty z RO będą płatne 2,95 pln. Dla mnie ta "promocja" nie
    ma znaczenia, bo nie po to zakładałem konto online żeby biegać do
    placówki. Proszę więc nie straszyć ludzi promocją.

    Jedyne co można zarzucić eurobankowi to to że rachunki zapadają w
    swego rodzaju śpiączkę w okolicach północy. Można zlecać przelewy z ROR
    na RO i na odwrót, ale pieniądze przelewane są dopiero po 6 rano. To
    samo dotyczy się lokat, naliczanie odsetek też odbywa się po 6 rano.