  • 1. Data: 2007-09-16 20:12:47
    Temat: Jakaś alternatywa dla VE Inteligo?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    W tanich liniach lotniczych zwykle za płatność VE nie doliczają
    dodatkowych opłat w przeciwieństwie do KK. Jako że doszedłem do wniosku
    że co najmniej raz w roku jakiś bilet na samolot kupuję (nawet jeśli nie
    sobie to zawsze ktoś z rodzinki do mnie przyjdzie) więc warto chyba
    odżałować te 12zł rocznie na VE Inteligo. Czy istnieje inna VE
    umożliwiająca płacenie w Internecie której roczne użytkowanie kosztowało
    by <=12zł?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2007-09-17 08:17:32
    Temat: Re: Jakaś alternatywa dla VE Inteligo?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    http://direct.money.pl/money/264/5/

  • 3. Data: 2007-09-17 08:24:43
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > http://direct.money.pl/money/264/5/

    To jest Visa Elektron? Bo logo na karcie jest Visa a nie VE...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 4. Data: 2007-09-17 08:32:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Wrz, 10:24, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:

    > To jest Visa Elektron? Bo logo na karcie jest Visa a nie VE...

    Faktycznie - VISA a nie VE.

    Sprawdz w takim razie karte do daemowego konta w Polbank, jak radzi
    ktos ponizej.

  • 5. Data: 2007-09-17 12:32:12
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Marcin Lubojański <k...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > odżałować te 12zł rocznie na VE Inteligo. Czy istnieje inna VE
    > umożliwiająca płacenie w Internecie której roczne użytkowanie kosztowało

    No niestety tylko Ryanair traktuje VE Inteligo jako Visa Electron, we
    wszystkich innych liniach potraktują tą kartę jako kredytówkę. Natomiast w
    Easyjet nie doliczą prowizji przy płatności Allekartą.

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 6. Data: 2007-09-17 13:01:23
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Sinus napisał(a):

    > No niestety tylko Ryanair traktuje VE Inteligo jako Visa Electron, we
    > wszystkich innych liniach potraktują tą kartę jako kredytówkę. Natomiast w
    > Easyjet nie doliczą prowizji przy płatności Allekartą.

    Na pewno w EasyJet VE Inteligo jest traktowana jak KK? Własnie tam mam
    teraz kupić bilet...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 7. Data: 2007-09-17 13:16:57
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Marcin Lubojański <k...@o...pl> napisał(a):
    > Na pewno w EasyJet VE Inteligo jest traktowana jak KK? Własnie tam mam
    > teraz kupić bilet...

    Niestety tak. Jak wybierzesz opcję "Visa Electron" i wpiszesz dane karty to
    wyskoczy błąd, ale jak zaznaczysz "Visa Classic" to operacja przejdzie ale
    oczywiście z prowizją.
    Spróbuj w Easyjet zapłacić Allekartą, jeszcze rok temu przechodziła u nich
    jako "Visa Electron".

    Sinus

  • 8. Data: 2007-09-17 16:28:10
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przejdzie ale oczywiście z prowizją.
    > Spróbuj w Easyjet zapłacić Allekartą, jeszcze rok temu przechodziła u nich

    Jesteś pewien? Ja w ubiegłym tygodniu kupowałam bilet w Easyjet przy pomocy
    VE Inteligo, nie dam sobie w tej chwili ręki uciąć, ale wydaje mi się, że
    była to najtańsza opcja zapłaty. Teraz weszłam sobie na próbę na ich
    stronę, wpisałam dane do jakiejś fikcyjnej rezerwacji (bez numeru karty, bo
    nie chcę kupić biletu przez przypadek) i mam następujace opcje:
    - płatność kartą kredytową 740 zł
    - płatność kartą debetową 719 zł
    - płatność kartą Visa Electron 710 zł

    Powyżej komunikat na stronie głosi:

    W przypadku płatności dokonywanych kartą debetową lub kredytową Visa,
    MasterCard, Diners Club, American Express, UATP/Airplus, ELV lub Maestro, za
    wyjątkiem kart Carte Bleue i Visa Electron, zostanie pobrana stosowna
    prowizja. Za płatność kartą kredytową pobierana jest prowizja w wysokości
    1.95% wartości transakcji, przy czym minimalna prowizja wynosi zł 30. Za
    płatność kartą debetową, za wyjątkiem Carte Bleue i Visa Electron, pobierana
    jest stała prowizja w wysokości zł 9.

    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 9. Data: 2007-09-17 16:43:44
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Nika <n...@a...pl> napisał(a):
> [...]
    > płatność kartą debetową, za wyjątkiem Carte Bleue i Visa Electron, pobierana

    Jeszcze rok temu VE Inteligo nie przechodziła w Easyjet jako VE, wyskakiwał
    błąd, i trzeba było zaznaczyć "karta kredytowa" żeby przeszło. Może się coś
    zmieniło, chociaż wątpię. Nika, sprawdź w Twojej rezerwacji, tam powinny być
    wyszczególnione wszystkie opłaty dodatkowe.

    Sinus

  • 10. Data: 2007-09-17 17:15:41
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Użytkownik "Sinus" napisał w wiadomości:
    > Jeszcze rok temu VE Inteligo nie przechodziła w Easyjet jako VE,

    I dalej nie powinno być różnicy. Nie powinno bo sam notorycznie płacę w EY
    za pomocą VE Millennium i jak najbardziej traktuje tę kartę jako VE, bez
    dodatkowych opłat.

    darek