    From: "Nika" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakaś alternatywa dla VE Inteligo?
    Date: Mon, 17 Sep 2007 18:28:10 +0200

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fcluo9$k7m$1@inews.gazeta.pl...
    > Niestety tak. Jak wybierzesz opcję "Visa Electron" i wpiszesz dane karty
    > to wyskoczy błąd, ale jak zaznaczysz "Visa Classic" to operacja
    > przejdzie ale oczywiście z prowizją.
    > Spróbuj w Easyjet zapłacić Allekartą, jeszcze rok temu przechodziła u nich
    > jako "Visa Electron".
    > Sinus

    Jesteś pewien? Ja w ubiegłym tygodniu kupowałam bilet w Easyjet przy pomocy
    VE Inteligo, nie dam sobie w tej chwili ręki uciąć, ale wydaje mi się, że
    była to najtańsza opcja zapłaty. Teraz weszłam sobie na próbę na ich
    stronę, wpisałam dane do jakiejś fikcyjnej rezerwacji (bez numeru karty, bo
    nie chcę kupić biletu przez przypadek) i mam następujace opcje:
    - płatność kartą kredytową 740 zł
    - płatność kartą debetową 719 zł
    - płatność kartą Visa Electron 710 zł

    Powyżej komunikat na stronie głosi:

    W przypadku płatności dokonywanych kartą debetową lub kredytową Visa,
    MasterCard, Diners Club, American Express, UATP/Airplus, ELV lub Maestro, za
    wyjątkiem kart Carte Bleue i Visa Electron, zostanie pobrana stosowna
    prowizja. Za płatność kartą kredytową pobierana jest prowizja w wysokości
    1.95% wartości transakcji, przy czym minimalna prowizja wynosi zł 30. Za
    płatność kartą debetową, za wyjątkiem Carte Bleue i Visa Electron, pobierana
    jest stała prowizja w wysokości zł 9.

    --
    Nika
    Pisz tutaj