    From: Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jakaś alternatywa dla VE Inteligo?
    Date: Sun, 16 Sep 2007 22:12:47 +0200

    Witam
    W tanich liniach lotniczych zwykle za płatność VE nie doliczają
    dodatkowych opłat w przeciwieństwie do KK. Jako że doszedłem do wniosku
    że co najmniej raz w roku jakiś bilet na samolot kupuję (nawet jeśli nie
    sobie to zawsze ktoś z rodzinki do mnie przyjdzie) więc warto chyba
    odżałować te 12zł rocznie na VE Inteligo. Czy istnieje inna VE
    umożliwiająca płacenie w Internecie której roczne użytkowanie kosztowało
    by <=12zł?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust