  • 1. Data: 2007-09-16 17:45:00
    Temat: Bankomat Global Cash System
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Właśnie pojawił się w mojej dzielnicy bankomat Global Cash System.
    Sprawdzałem w swoich bankach: PKO BP i mBanku i wychodzi mi, że każda
    wypłata to min. 5zł.
    Czy Global Cash System ma umowę z jakimś bankiem i możliwość darmowych
    (albo tanich np. 1zł) wypłat?

    Sebastian

  • 2. Data: 2007-09-17 20:00:23
    Temat: Re: Bankomat Global Cash System
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sebastian pisze:
> [...]
    > wypłata to min. 5zł.
    > Czy Global Cash System ma umowę z jakimś bankiem i możliwość darmowych

    Zrrob temu zdjecie :) W jakim to miesicie?

  • 3. Data: 2007-09-17 21:26:36
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
    [...]
    > Zrrob temu zdjecie :) W jakim to miesicie?

    Zabrze Helenka - czyli tam gdzie wrony zawracają :)
    Szkoda, że nie Euronet.
    Ze zdjęciem będzie problem, ale znalazłem ich stronę: http://gcs-sa.com/
    i tam można sobie te cudo zobaczyć, pod zakładką Zewnętrzny #1.

    Na stronie znalazłem tylko parametry techniczne i zdjęcia różnych
    bankomatów, no i tekst zaczynający się od:
    "Global Cash Solutions S.A. jest dynamicznie rozwijającą się firmą
    podejmującą globalne wyzwania mające na celu stanie sie liderem w
    zakresie usług bankomatowych ... " itd., itp. No to wypas :)

    Sebastian

  • 4. Data: 2007-09-18 07:52:37
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > "Global Cash Solutions S.A. jest dynamicznie rozwijającą się firmą
    > podejmującą globalne wyzwania mające na celu stanie sie liderem w
    > zakresie usług bankomatowych ... " itd., itp. No to wypas :)

    stanie się liderem kosztuje... - ciesz się że tylko 5zyli kosztuje Cię
    możliwość obcowania z tym cudem...
    ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2007-09-18 08:37:20
    Od: Sebastian <m...@m...com>

    gg pisze:
    > Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > stanie się liderem kosztuje... - ciesz się że tylko 5zyli kosztuje Cię
    > możliwość obcowania z tym cudem...
    > ;)

    Na razie nic nie kosztuje. Od kilku dni ma przyklejoną taśmą klejącą
    kartkę z napisem flamastrem "Bankomat jeszcze nieczynny" czy jakoś tak.
    A i tak wzbudza wielkie zainteresowanie okolicznych mieszkańców :)

  • 6. Data: 2007-09-18 08:45:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Sep 2007 23:26:36 +0200,
    osoba podpisana: Sebastian <n...@n...com>