eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak wydrukować potwierdzenie w mBanku zanim przelew zostanie zrealizowany? › Re: Jak wydrukować potwierdzenie w mBanku zanim przelew zostanie zrealizowany?
    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak wydrukować potwierdzenie w mBanku zanim przelew zostanie
    zrealizowany?
    Date: Wed, 17 Oct 2007 18:14:05 +0200

    On Wed, 17 Oct 2007 11:59:44 +0200, Rex <w...@z...spamem> wrote:

    >Witam,
    >chciałem dostawcy z którym współpracuję wysłać faksem potwierdzenie
    >przelewu, który wykonałem z rachunku w mBanku na jego rachunek. Niestety
    > dopóki przelew nie zostanie zrealizowany nie mogę potwierdzenia
    >przelewu wydrukować i przefaksować. Pojawia się komunikat: "Przelew nie
    >został jeszcze zrealizowany". Czy jest jakiś sposób na to, żeby
    >wydrukować jakikolwiek dokument świadczący o tym, że złożyłem w mBanku
    >dyspozycję wykonania przelewu?

    OIDP to do 24tej mozesz jeszcze anulowac przelew, wiec nie bedzie
    potwierdzenia...

    po 24tej przelewu nie zatrzymasz juz, wiec i potwierdzenie mozna
    drukowac...
    po prostu jedna funkcjonalnosc (anulowanie przelewu, jakby nie patrzec
    czasem sie przydaje) musi blokowac inna (wygenerowanie potwierdzenia
    przelewu).

    pozdarwiam,
    Cyb