  • 1. Data: 2003-12-07 17:41:34
    Temat: Jak wycisnac kase z zadluzonego...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Przez przypadek wpadlem na strone firmy, ktora wg. jej wlasnych slow zajmuje
    sie pomoca osobom majacym problemy ze splata kredytow. Cos watpie w
    profesjonalizm oferowanych przez nia uslug, skoro mozna przeczytac tam cos
    takiego...

    <cite>
    Być może bank umieścił Twoje dane na tzw. "czarnej liście" czyli w bazie
    Biura Informacji Kredytowej, co w przyszłości będzie miało negatywny wpływ
    na Twoją wiarygodność jako kredytobiorcy? Jeśli chcesz się dowiedzieć czy
    tak jest oraz uzyskać informację, czy Twoje dane bank umieścił tam zgodnie z
    prawem - zapraszamy do naszej firmy. Rozwiejemy wszelkie Twoje wątpliwości i
    w razie potrzeby pomożemy w odzyskaniu Twojej wiarygodności kredytobiorcy.

    Czy jest możliwe wycofanie danych z bazy BIK ( "czarnej listy")? Oczywiście,
    że tak, tylko trzeba wiedzieć, jak to zrobić. My wiemy, dowiedz się także i
    TY.
    Zapraszamy.
    </cite>

    ROTFL. I jeszcze jeden cytat...

    <cite>
    Bank niepokoi Cię telefonami, nasyła windykatorów, do drzwi puka komornik...
    Wszystkich tych kłopotów możesz uniknąć, zgłaszając się po pomoc do nas.

    Działamy od niedawna na polskim rynku. Początkowo byliśmy firmą mało znaną,
    nie traktowaną zbyt poważnie. Dużymi krokami pniemy się jednak na wyżyny
    polskiego rynku finansowego. [...]

    Skontaktuj się z nami a pokażemy Ci, jak należy skutecznie rozmawiać z
    wierzycielami, aby dostosowali warunki spłaty Twoich zadłużeń do Twoich
    aktualnych możliwości płatniczych. Wesprzemy Cię w negocjacjach i pomożemy
    doprowadzić sprawę do szczęśliwego finału. "Uwolnimy" część Twoich finansów,
    umożliwiając spłatę zadłużenia i zaległości na dogodniejszych warunkach.
    Zwolnione środki przeznaczysz na inne cele - remont, dentystę, zakupy. W ten
    sposób dasz zarobić również innym [Consulto? ;) - MK].

    Oto przykład:

    Klient naszej firmy, "odzyskał" 200,00 zł miesięcznie. Powiedzmy, iż
    Consulto, w skali całego kraju, takich klientów ma kilka tysięcy. Łatwo
    przeliczyć, jaka kwota wchodzi nagle do obiegu. Te pieniądze to więcej
    sprzedanych bułek, długopisów, ubrań i innych rzeczy codziennego użytku. Jak
    widać z takiej współpracy płyną same korzyści - pobudzona gospodarka i kilka
    tysięcy zadowolonych, naszych klientów. [...]

    Marcin Niespodziany
    </cite>

    Znacie kogos kto skorzystal z uslug takiej firmy i faktycznie mu pomogla?
    Pobudzenie gospodarki oczywiscie pomijamy ;).

    Maciej

    PS. Zapomnialbym o linku [ http://www.consulto.pl/prod_ind.html ] dla osob
    ktore chca sobie poprawic humor :).

  • 2. Data: 2003-12-07 18:16:41
    Temat: Re: Jak wycisnac kase z zadluzonego...
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > w razie potrzeby pomożemy w odzyskaniu Twojej wiarygodności kredytobiorcy.

    Samo sobie możesz rozwiać, bez płacenia firmie.
    Wejdź na www.bik.pl tam są szczegóły.
    Napisz do nich, że chcesz o sobie iformacje. Formularz na stronie.
    Jeżeli coś tam o tobie jest nie tak, to romawia się z z bankiem, który tą
    informację tam wpisał.
    BIK, z tobą rozmawiał nie będzie, bo nie jest właścicielem wpisanych tam
    danych

> [...]
    Oczywiście,
    > że tak, tylko trzeba wiedzieć, jak to zrobić. My wiemy, dowiedz się także

    To też już wiesz, na podstawie informacji z BIK rozmawiać z tym, kto je tam
    wpisał.

    > <cite>
    > Bank niepokoi Cię telefonami, nasyła windykatorów, do drzwi puka
    komornik...
    > Wszystkich tych kłopotów możesz uniknąć, zgłaszając się po pomoc do nas.

    Jak masz komornika pod drzwiami, to nawet dla nich może być już za późno.

> [...]
    ten
    > sposób dasz zarobić również innym [Consulto? ;) - MK].

    Ooo, z tym ostatnim zdaniem to się zgadzam.

    > Znacie kogos kto skorzystal z uslug takiej firmy i faktycznie mu pomogla?
    > Pobudzenie gospodarki oczywiscie pomijamy ;).

    Zasada działania jest taka sama jak prawnika, więdzą więce niż ty
    samodzielnie i mogą więcej.
    O skuteczności i jakości nic nie mogę powiedzieć.

  • 3. Data: 2003-12-07 18:30:29
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Sun, 07 Dec 2003 17:41:34 GMT, na pl.biznes.banki, MK napisał(a):

> [...]
    > nie traktowaną zbyt poważnie. Dużymi krokami pniemy się jednak na wyżyny

    futszaK ?
    ;)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 4. Data: 2003-12-07 19:30:44
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    > Znacie kogos kto skorzystal z uslug takiej firmy i faktycznie mu pomogla?
    > Pobudzenie gospodarki oczywiscie pomijamy ;).

    Jest taka firma , ktora wprowadza NAJGLUPSZA czesc narodu w błąd .. żerują
    na nierozgarniętych ludziach ... Dodajcie sobie na końcu "Państwa
    Kowalskich" Literkę K i poszukajcie w sieci ;)
    Widziałem dużo "umów" przedwstępnych ... I to jest tak :

    Za wejście w pakt z takimi baranami wstępna opłata w okolicy 200 - 700 PLN
    .. za pełnomocnictwo notarialne 50 - 100 PLN ..
    Wysyłają potem do wierzycieli bełkot , którego nie nazwę nawet bełkotem
    prawniczym ... Tu 2 cytaty, które rozbawiły mnie do rozpuku:
    "W nawiązaniu do wierzytelności naszego Pana ... "

    Nie było nazwiska ... więc lepiej nie podskakiwać ... mają układy z samym
    PANEM ;)

    A drugi zabawny był z powodu ETYKI piśmiennictwa ... błędy ort, gram ,
    stylistyczne ... wyrazy pisane z spacjami w środku , przez co jedno zdanie
    wyglądało tak :

    "Co pozwoli zmniejszyć zadłuże nie..."

    To co ? Panienka , która pisała rozmyśliła się i nie wiedząc jak napisać,
    napisała w jednym zdaniu , że zadłużenia nie ma ??? ;)
    Pozdrawiam
    SP

  • 5. Data: 2003-12-08 23:59:02
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Marcin Niespodziany

    To nazwisko mi sie kojarzy... Nie pamiętam tylko z którym bankiem... ;))

    --
    Diabolic shapes float by
    Out from the dark

  • 6. Data: 2003-12-09 10:27:25
    Temat: Re: Re: Jak wycisnac kase z zadluzonego...
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >futszaK ?
    >;)
    oj... chyba nie na tej grupie dysk... :) szukalbym blizej
    pl.misc.tele......... :)))))

  • 7. Data: 2003-12-09 12:11:15
    Od: "Agnieszka" <e...@o...pl>

    Ja miałam doczynienia z tą firmą. Dowiedziałam się o niej od znajomej,
    starszej pani emerytki, która nieopatrznie nabrała kredytów i dzięki właśnie
    tej firmie majuż cztery ugody z bankami i jeden z banków zawiesił egzekucję
    komorniczą - widziałam na własne oczy wszelkie dokumenty.
    Ja poszłam do nich i ukierunkowali mnie, jak pisać i rozmawiać z bankami,
    nie straciłam kredytowanego samochodu i naprawdę mi pomogli.
    Jak ktoś chce mogę na priv podać telefon do mnie, jak i do wspomnianej
    emerytki.

    Dlaczego nie zadzwonisz lub nie napiszesz do tej firmy i nie dowiesz się jak
    działają, tylko od razu wszystko negujesz?

    Oni wcale nie występują w imieniu klienta do wierzycieli i nie zdzierają z
    zadłużonych pieniędzy. Za pomoc w napisaniu pisma biorą 20-50 zł. Idź do
    prawnika a zobaczysz ile zaśpiewa. Dają naprawdę dobre i sprawdzone rady,
    jak rozmawiać z wierzycielami, mają już niemałe sukcesy w postaci wielu
    ugód, zawieszenia egzekucji komorniczych, nawet zawieszenia eksmisji -
    również mam kontakt z osobą, której w tym pomogli.

> [...]
    Oczywiście,
    > że tak, tylko trzeba wiedzieć, jak to zrobić. My wiemy, dowiedz się także

    Firma Consulto nie pobiera żadnych opłat za sprawdzenie w BIK. Po prostu
    daje do wypełnienia odpowiednie formularze, instruuje jak to zrobić i jak
    potem odczytać dość zagmatwane informacje, jakie przychodzą z BIK.

> [...]

    > Znacie kogos kto skorzystal z uslug takiej firmy i faktycznie mu pomogla?
    > Pobudzenie gospodarki oczywiscie pomijamy ;).

    Znam bardzo wiele osób, gdyż sama poleciłam tą firmę moim znajomym mającym
    trudności z dogadywaniem się z bankami.
    Powinniśmy się cieszyć, że nareszcie znalazł się ktoś, kto za symboliczne
    pieniądze pomaga tysiącom zadłużonych ludzi. Nie każdy potrafi sam się
    dogadać z wierzycielem, zwłaszcza z bankiem. Banki popełniają dużo błędów,
    których przeciętny człowiek nie jest w stanie wyłapać.
    Między innymi dzięki tej firmie i ich naciskom rozważa się teraz ustawę o
    bankructwie konsumenckim. Tylko, że my Polacy, to bardzo lubumy krytykować.
    Nie znasz a już krytykujesz.

    Co jest dziwnego w tym, że ktoś pobiera opłatę za swoją pracę? A Ty
    pracujesz za darmo?

    Pozdrawiam

    Agnieszka

  • 8. Data: 2003-12-09 12:13:49
    Od: "Agnieszka" <e...@o...pl>

> [...]
    > informację tam wpisał.
    > BIK, z tobą rozmawiał nie będzie, bo nie jest właścicielem wpisanych tam

    Firma nie pobiera żadnych opłat za sprawdzenie w BIK.
    Tak to właśnie jest kiedy ktoś coś tam sobie przeczyta, nie dowie się
    szczegółów a już wszczyna raban. Taka to już nasza polska natura.

    Agnieszka

  • 9. Data: 2003-12-09 12:20:33
    Od: "Wojciech" <f...@p...onet.pl>

    Na pewno nie jest to firma Consulto, o której pisał MK.
    Oni nie działają w imieniu zadłużonych i nie ma żadnych notarialnych
    pełnomocnistw i żadnych przedpłat.

    Firma, o której piszesz to firma z Kalisza, o szumnej nazwie Powszechna Kasa
    Oddłużeniowo Kredytowa.
    Rzeczywiście sposób działania mają poroniony a czy są skuteczni, nie wiem,
    nie sprawdzałem, wiem tylko od jednej znajomej, że podpisała z nimi jakąś
    umowę w październiku i jak do tej pory nawet do niej nie zadzwoniki. Pobrali
    kasę za jakąś opłatę administracyjną i to tyle.

    O Consulto mogę się wyrazić raczej dobrze. Sam nie korzystałem ale banki
    znają tą firmę, działa zgodnie z prawem i naprawdę pomaga ludziom za
    niewielką kasę.

    Pozdro
    Woj

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bqvv89$7k$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 10. Data: 2003-12-09 12:41:01
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > O Consulto mogę się wyrazić raczej dobrze. Sam nie korzystałem ale banki
    > znają tą firmę, działa zgodnie z prawem i naprawdę pomaga ludziom za

    Mam nadzieje, ze to co podejrzewam to nie pudlo ... Ale wyglada to mi tak :
    bla bla bla bla ...

    W rolach obrońców :
    AGNIESZKA:

    WOJCIECH: