  • 1. Data: 2003-12-07 16:15:45
    Temat: Stowarzyszenie Poszkodowanych przez System Bankowy
    Od: "Jac" <p...@w...pl>

    Czy ta instytucja posiada jakąś stronę www ? Wyszukiwarki się poddają.
    A może jakiś kontakt do tej instytucji ?

    Pzdr.

  • 2. Data: 2003-12-08 03:27:54
    Od: Robson <m...@N...pl>

    Użytkownik Jac napisał:

    > Czy ta instytucja posiada jakąś stronę www ? Wyszukiwarki się poddają.
    > A może jakiś kontakt do tej instytucji ?

    Niestety w necie nie ma żadnych namiarów na to stowarzyszenie
    nie licząc tego, że ktoś podał "opisowo" na pl.soc.prawo
    namiary na budynek w Warszawie w którym ponoć to stowarzyszenie
    się znajduje:

    cytuje z pl.soc.prawo http://tinyurl.com/r4pw

    "(...)adresu nie pamietam ale jest to budynek za stacja benzynowa,
    obok wiezowca naprzeciwko Muzeum Wojska Polskiego
    przy Al. Jezrozolimskich w Warszawie(...)"

    Namiary takie sobie:))
    Może ktoś z warszawiaków jest to w stanie potwierdzić?

    ps. spotkałem się jeszcze z nazwą "Stowarzyszenie Pokrzywdzonych przez
    System Bankowy"

    ______
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-08 11:36:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Robson"
    > cytuje z pl.soc.prawo http://tinyurl.com/r4pw
    >
    > "(...)adresu nie pamietam ale jest to budynek za stacja benzynowa,
    > obok wiezowca naprzeciwko Muzeum Wojska Polskiego
    > przy Al. Jezrozolimskich w Warszawie(...)"

    to są błędne namiary ponieważ tam jest
    Bankowy Arbitraż Konsumencki czyli "arbiter bankowy"
    http://www.zbp.pl/arbiter.php#begin
    on faktycznie zajmuje sie sprawami osob fiz do pewnej kwoty
    a to stowarzyszenie z tego co kiedys czytalem ma wiele powazniejsze sprawy -
    nawet milionowe kredyty cofniete nagle przez bank biznesmenom finiszującym
    inwestycje
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-12-09 16:13:47
    Od: "Wojciech" <f...@p...onet.pl>

    Stowarzyszenie Poszkodowanych Przez System Bankowy
    Poznań ul. Grunwaldzka 222
    tel 061 868 90 01
    fax 061 868 53 60

    Woj