    From: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak wycisnac kase z zadluzonego...
    Date: Sun, 7 Dec 2003 12:16:41 -0600

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:iDJAb.161014$361.20631@news.chello.at...
> [...]
    > takiego...
    >
    > <cite>
    > Być może bank umieścił Twoje dane na tzw. "czarnej liście" czyli w bazie
    > Biura Informacji Kredytowej, co w przyszłości będzie miało negatywny wpływ
    > na Twoją wiarygodność jako kredytobiorcy? Jeśli chcesz się dowiedzieć czy
    > tak jest oraz uzyskać informację, czy Twoje dane bank umieścił tam zgodnie
    > prawem - zapraszamy do naszej firmy. Rozwiejemy wszelkie Twoje wątpliwości
    > w razie potrzeby pomożemy w odzyskaniu Twojej wiarygodności kredytobiorcy.

    Samo sobie możesz rozwiać, bez płacenia firmie.
    Wejdź na www.bik.pl tam są szczegóły.
    Napisz do nich, że chcesz o sobie iformacje. Formularz na stronie.
    Jeżeli coś tam o tobie jest nie tak, to romawia się z z bankiem, który tą
    informację tam wpisał.
    BIK, z tobą rozmawiał nie będzie, bo nie jest właścicielem wpisanych tam
    danych

    > Czy jest możliwe wycofanie danych z bazy BIK ( "czarnej listy")?
    Oczywiście,
    > że tak, tylko trzeba wiedzieć, jak to zrobić. My wiemy, dowiedz się także
    > TY.
    > Zapraszamy.
    > </cite>

    To też już wiesz, na podstawie informacji z BIK rozmawiać z tym, kto je tam
    wpisał.

    > <cite>
    > Bank niepokoi Cię telefonami, nasyła windykatorów, do drzwi puka
    komornik...
    > Wszystkich tych kłopotów możesz uniknąć, zgłaszając się po pomoc do nas.

    Jak masz komornika pod drzwiami, to nawet dla nich może być już za późno.

    > Skontaktuj się z nami a pokażemy Ci, jak należy skutecznie rozmawiać z
    > wierzycielami, aby dostosowali warunki spłaty Twoich zadłużeń do Twoich
    > aktualnych możliwości płatniczych. Wesprzemy Cię w negocjacjach i pomożemy
    > doprowadzić sprawę do szczęśliwego finału. "Uwolnimy" część Twoich
    finansów,
    > umożliwiając spłatę zadłużenia i zaległości na dogodniejszych warunkach.
    > Zwolnione środki przeznaczysz na inne cele - remont, dentystę, zakupy. W
    ten
    > sposób dasz zarobić również innym [Consulto? ;) - MK].

    Ooo, z tym ostatnim zdaniem to się zgadzam.

    > Znacie kogos kto skorzystal z uslug takiej firmy i faktycznie mu pomogla?
    > Pobudzenie gospodarki oczywiscie pomijamy ;).

    Zasada działania jest taka sama jak prawnika, więdzą więce niż ty
    samodzielnie i mogą więcej.
    O skuteczności i jakości nic nie mogę powiedzieć.