  • 1. Data: 2003-12-07 17:13:52
    Temat: Skąd ujemne odsetki w VB ?
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

    Od 3 dni mam na koncie e-direct VW Bank awaryjne 400 zł (wtajemniczeni
    wiedzą o co chodzi). Cały czas od tego czasu (wcześniej nie zwróciłem na to
    uwagi) utrzymuje mi sie na tym koncie ujemna kwota odsetek wynosząca -0,05
    (minus 0,05 zł ) . Czy ktoś wie o co tu chodzi i dlaczego odsetki są ujemne.
    Dodaję, że nigdy nie doprowadziłem do żadnego debetu.

  • 2. Data: 2003-12-07 22:09:41
    Temat: Re: Skąd ujemne odsetki w VB ?
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Figaro" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uwagi) utrzymuje mi sie na tym koncie ujemna kwota odsetek wynosząca -0,05
    > (minus 0,05 zł ) . Czy ktoś wie o co tu chodzi i dlaczego odsetki są

    jak to od 3 dni ? gdzie widzisz te odsetki ? bo czegos niezrozumialem
    jesli w saldzie - to za ubiegly miesiac powstaly 5 groszy to pasuje ze
    brakowalo ci tych 400 zl przez dokladnie 1 dzien, wiec byc moze po wyplacie
    z bankomatu - dokonales przelewu z i na konto.- przegladnij dokladnie
    historie operacji

  • 3. Data: 2003-12-08 08:15:54
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

> [...]
    > wynosząca -0,05 (minus 0,05 zł ) . Czy ktoś wie o co tu
    > chodzi i dlaczego odsetki są ujemne. Dodaję, że nigdy nie

    Może dokonywales transakcje karta na koncu miesiaca i zaksiegowala się
    dopiero w przyszlym. Wiec to korekta odsetek naliczonych wczesniej od
    pieniedzy, które już wydales. Z tego np. biora się korekty odsetek w
    mBanku, może w VW jest podobnie.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2003-12-08 16:02:11
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > dopiero w przyszlym. Wiec to korekta odsetek naliczonych wczesniej od
    > pieniedzy, które już wydales. Z tego np. biora się korekty odsetek w

    pewnie tak było
    dzięki