  • 1. Data: 2003-12-07 14:58:01
    Temat: Zakładanie konta w banku poza Polska.
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Czy obywatel Polski moze zalozyc konto w jakims banku zagranica??

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2003-12-07 15:12:21
    Temat: Re: Zakładanie konta w banku poza Polska.
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Michał"
    > Czy obywatel Polski moze zalozyc konto w jakims banku zagranica??

    Tak

  • 3. Data: 2003-12-08 12:13:05
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > Tak

    W kazdym moze? A jakis przyklad banku (obojetnie w jakim kraju) moge prosic?

    pzdr,
    michal

  • 4. Data: 2003-12-08 12:24:52
    Od: z...@p...onet.pl

    > W kazdym moze? A jakis przyklad banku (obojetnie w jakim kraju) moge prosic?

    Tak.
    Hmm..., tylko czy to ma sens??

  • 5. Data: 2003-12-08 12:31:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Tak.

    Nie. Nie w każdym kraju.

    > Hmm..., tylko czy to ma sens??

    Zależy do czego to konto potrzebne.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-12-08 16:21:36
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Michał"
    > W kazdym moze? A jakis przyklad banku (obojetnie w jakim kraju) moge
    prosic?

    W każdym banku, w każdym kraju OECD może otworzyć, bo mu wolno wg polskiego
    prawa.
    Inna sprawa czy bank mu zechce otworzyć, z tym jest gorzej.
    Przykładów banków niestety nie mogę podać bo nie próbowałem otwierać. Jak
    dla mnie nie ma to ekonomicznego sensu.

    Bogusław Obsiadły

  • 7. Data: 2003-12-08 16:23:18
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > prosic?

    > Nie. Nie w każdym kraju.

    A czy moge prosic o jakies przyklady. Bank w ktorym mozna zalozyc, kraj w
    ktorym zakladac kont nie mozna... Bylbym bardzo wdzieczny ;-)

    > Zależy do czego to konto potrzebne.

    W moim przypadku potrzebuje sie tylko dowiedziec czy mozna cos takiego
    zrobic ;-) Nie potrzebuje nigdzie kont zakladac. Natomiast, Glenn, czy
    mozesz rozwinac bardziej swa wypowiedz.... ;-)

    pzdr,
    michal

  • 8. Data: 2003-12-08 17:28:28
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam dwa konta za granica:

    Niemcy____DB24 _________7,50 EUR co kwartal
    Francja____Mutuel_________3,00 EUR co miesiac

    Kase moge przelewac dzieki internetowi.

    patek777

  • 9. Data: 2003-12-08 17:30:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A czy moge prosic o jakies przyklady. Bank w ktorym mozna zalozyc, kraj w
    > ktorym zakladac kont nie mozna... Bylbym bardzo wdzieczny ;-)

    Już ktoś odpowiedział - można zakładać w krajach OECD. Przykłady banków? W
    archiwum ;-)))

    > W moim przypadku potrzebuje sie tylko dowiedziec czy mozna cos takiego
    > zrobic ;-) Nie potrzebuje nigdzie kont zakladac. Natomiast, Glenn, czy
    > mozesz rozwinac bardziej swa wypowiedz.... ;-)

    To jak nie chcesz zakładać, to poszukaj w archiwum - sporo tego było swego
    czasu. Wszystko zależy od tego samego, co w Polsce - do CZEGO potrzebujesz
    konto. Nie ma uniwersalnej odpowiedzi.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-12-08 20:37:42
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > W kazdym moze? A jakis przyklad banku (obojetnie w jakim kraju) moge
    prosic?

    np http://www.paritate.ru/

    W prawie każdym, a w pozostałych zaleznieod planowanego salda, przy
    depozycie 100 000 dularow, to juz w wiekszosci bankow Szwajcarii np

    Wojtek