  • 1. Data: 2008-12-27 01:08:27
    Temat: Jak upiec kilkadziesiąt pieczeni na jednym ogniu
    Od: "y...@l...pl" <y...@l...pl>

    Witaj, oto post, który może raz na zawsze zmienić Cię w świetnego
    Kucharza. Szczegóły pod adresem http://naparkiecie.pl/ftopic11936.html

  • 2. Data: 2008-12-27 01:36:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    y...@l...pl wrote:
    > Witaj, oto post, który może raz na zawsze zmienić Cię w świetnego
    > Kucharza. Szczegóły pod adresem http://naparkiecie.pl/ftopic11936.html

    Nie cierpie spamerów.

  • 3. Data: 2008-12-27 09:41:40
    Od: d...@g...com

    On 27 Gru, 02:36, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Nie cierpie spamerów.

    witek, a popatrz dokładniej pod ten link.

  • 4. Data: 2008-12-27 09:43:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 27 Dec 2008 01:41:40 -0800 (PST), d...@g...com
    napisał(a):

    > witek, a popatrz dokładniej pod ten link.

    A co tam jest ciekawego? Zwykły "oscylator". Zdaje sie, że za to pare latek
    grozi.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2008-12-27 09:54:27
    Od: d...@g...com

    On 27 Gru, 10:43, scream <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Jeśli uważasz, że każdy klient Inteligo, który kiedykolwiek wypłacił
    pieniądze z bankomatu i wpłacił je z powrotem w ciągu kilku dni
    dostanie parę latek to... uważam to za ciekawe.

  • 6. Data: 2008-12-27 10:03:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 27 Dec 2008 01:54:27 -0800 (PST), d...@g...com
    napisał(a):

    > Jeśli uważasz, że każdy klient Inteligo, który kiedykolwiek wypłacił
    > pieniądze z bankomatu i wpłacił je z powrotem w ciągu kilku dni
    > dostanie parę latek to... uważam to za ciekawe.

    Naucz sie czytać ze zrozumieniem, nigdzie tak nie napisałem. Jeżeli zrobisz
    tak raz, dwa, pięć razy, to nic Ci nie zrobią. Jak wygenerujesz sobie
    wirtualną dużą bańkę na koncie to wtedy sie Tobą zainteresują.

    W Polbanku zdaje sie działało (działa?) to podobnie, nawet ostatnio jakąs
    babkę chwycili, co wyprodukowała sobie wirtualne 5 baniek.

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2008-12-27 10:23:44
    Od: d...@g...com

    On 27 Gru, 11:03, scream <n...@p...pl> wrote:
    > Dnia Sat, 27 Dec 2008 01:54:27 -0800 (PST), d...@g...com
    > napisa (a):
    >

    > Naucz sie czyta ze zrozumieniem, nigdzie tak nie napisa em. Je eli zrobisz
    > tak raz, dwa, pi razy, to nic Ci nie zrobi . Jak wygenerujesz sobie
    > wirtualn du ba k na koncie to wtedy sie Tob zainteresuj .
    >
    > W Polbanku zdaje sie dzia a o (dzia a?) to podobnie, nawet ostatnio jak s
    > babk chwycili, co wyprodukowa a sobie wirtualne 5 baniek.

    Naucz się czytać ze zrozumieniem (:)) babka w Polbanku wyprodukowała
    to dzięki luce w serwisie Online powiązaną z kontem oszczędnościowym i
    przelewami z datą przyszłą.

    A to co jest tam opisane to normalne księgowanie pieniędzy zgodnie z
    umową i regulaminami. Każdy dzieciak zaopatrzony w kartę, odwiedzając
    bank 2, 3 razy w tygodniu może uzbierać niezłą sumkę z odsetek. Kogo
    to jest wina, że bank księguje wpłaty od razu, a wypłaty dopiero po
    kilku dniach? Przecież klient nie ma na to wpływu. Bank pozwala
    klientom robić wpłaty i wypłaty w takiej ilości jakie chcą, to ich
    konto, ich pieniądze i mogą je wpłacać i wypłacać, po to jest konto
    bankowe i nikomu nic do tego.

  • 8. Data: 2008-12-27 10:35:39
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >Witaj, oto post, który może raz na zawsze >zmienić Cię w świetnego

    Nie wiem jak tam w Inteligo ale powinna być tam uzywana tzw. data efektywna
    księgowania. Czyli środki ksiegowane są dziś z datą wczorajszą (następuje
    korekta odsetek). I nici z kucharzowania.

    --
    Darek

  • 9. Data: 2008-12-27 10:37:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 27 Dec 2008 02:23:44 -0800 (PST), d...@g...com
    napisał(a):

    > A to co jest tam opisane to normalne księgowanie pieniędzy zgodnie z
    > umową i regulaminami. Każdy dzieciak zaopatrzony w kartę, odwiedzając
    > bank 2, 3 razy w tygodniu może uzbierać niezłą sumkę z odsetek.

    Prokurator byłby pewnie innego zdania niż Ty. Fakt że coś jest zgodne z
    TOiP wcale nie oznacza, że nie można działać na szkodę banku robiąc takie
    przekręty.

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2008-12-27 10:41:39
    Od: d...@g...com

    On 27 Gru, 11:35, "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote:

> [...]
    > księgowania. Czyli środki ksiegowane są dziś z datą wczorajszą (następuje
    > korekta odsetek). I nici z kucharzowania.

    Owszem, swego czasu ktoś zadał to pytanie Inteligo i dostał odpowiedź,
    że wszystko jest w porządku i że oni właśnie tak księgują jak powinni
    (biorą pod uwagę datę księgowania). Stąd to kucharzowanie.