  • 11. Data: 2008-12-27 10:51:21
    Temat: Re: Jak upiec kilkadziesiąt pieczeni na jednym ogniu
    Od: d...@g...com

    On 27 Gru, 11:37, scream <n...@p...pl> wrote:
    > Dnia Sat, 27 Dec 2008 02:23:44 -0800 (PST), d...@g...com
    > napisał(a):
    >
    > Prokurator byłby pewnie innego zdania niż Ty. Fakt że coś jest zgodne z
    > TOiP wcale nie oznacza, że nie można działać na szkodę banku robiąc takie
    > przekręty.

    Tak, prokurator powinien się tym zainteresować, ale... osobami w
    banku, które tak ustawiły działanie systemu i o tym wiedzą. Chyba, że
    się mylę i w banku nikt nie wie, że ich system od prawdopodobnie
    początku istnienia działa w ten właśnie sposób, a przez te wszystkie
    lata kto wie ile odsetek zostało wygenerowanych.

  • 12. Data: 2008-12-27 10:51:29
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Użytkownik nadaje:

    > Witaj, oto post, który może raz na zawsze zmienić Cię w świetnego
    > Kucharza. Szczegóły pod adresem http://naparkiecie.pl/ftopic11936.html

    Proszę, wyślij mi kilka złotych na konto a opowiem ci jak zarabiam
    miliony ;-)

  • 13. Data: 2008-12-27 10:56:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 27 Dec 2008 02:51:21 -0800 (PST), d...@g...com
    napisał(a):

    > Tak, prokurator powinien się tym zainteresować, ale... osobami w
    > banku, które tak ustawiły działanie systemu i o tym wiedzą.

    Uwielbiam takich mądrali jak Ty. Koniec dyskusji, nie chce wywoływać
    flejma. Poczytaj sobie w archiwum o aferze z Polbankiem, było tam kilka
    sensownych i trafnych postów.

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2008-12-27 11:01:12
    Od: d...@g...com

    On 27 Gru, 11:56, scream <n...@p...pl> wrote:
> [...]
    >

    > Uwielbiam takich mądrali jak Ty. Koniec dyskusji, nie chce wywoływać
    > flejma. Poczytaj sobie w archiwum o aferze z Polbankiem, było tam kilka

    Skoro koniec to koniec :-) A ty też niezły mądrala.

  • 15. Data: 2008-12-27 11:26:49
    Od: d...@g...com

    On 27 Gru, 11:51, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:
    > Agent Użytkownik nadaje:
    >

    > Proszę, wyślij mi kilka złotych na konto a opowiem ci jak zarabiam
    > miliony ;-)

    JanKo, ależ jesteś dowcipny ;-) Nikt Ci nie każe wpłacać.

    Przez weekend można zarobić na parę piwek i tyle. Przy 20 000 zł i 50
    transakcjach w czwartek. Będziesz miał naliczane odsetki przez
    czwartek, piątek, sobotę i niedzielę. Około 50 zł dziennie. To
    niestety milion tylko w saldzie księgowym a nie w dostępnych
    środkach ;-)

  • 16. Data: 2008-12-27 12:01:37
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    d...@g...com pisze:

> [...]
    > czwartek, piątek, sobotę i niedzielę. Około 50 zł dziennie. To
    > niestety milion tylko w saldzie księgowym a nie w dostępnych

    A tak zupełnie poważnie, to to, że ktoś zostawia otwarte mieszkanie, to
    znaczy, że jesteś w pełni upoważniony żeby mu opróżnić barek i lodówkę?
    Bo tak?

    Nie wiem ile masz lat, ale to co robisz jest delikatnie mówiąc, mało
    smaczne. No i oczywiście, prokurator powinien się zainteresować i Tobą i
    bankiem oraz projektantami systemu.

    Pozdr,
    Tomek

  • 17. Data: 2008-12-27 12:14:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-27, d...@g...com <d...@g...com> wrote:

    [...]

    > Tak, prokurator powinien się tym zainteresować, ale... osobami w
    > banku, które tak ustawiły działanie systemu i o tym wiedzą.

    Yeah, whatever:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Oscylator_ekonomiczny

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2008-12-27 13:11:31
    Od: d...@g...com

    On 27 Gru, 13:01, Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-
    invalid> wrote:
    > d...@g...com pisze:
    >

    > A tak zupełnie poważnie, to to, że ktoś zostawia otwarte mieszkanie, to
    > znaczy, że jesteś w pełni upoważniony żeby mu opróżnić barek i lodówkę?
    > Bo tak?

    Naprawdę piękne porównanie, wszędzie go pełno, aż nudno czytać. A jak
    ktoś zostawia otwarte mieszkanie i mówi Ci wyraźnie możesz wchodzić i
    wychodzić ile razy chcesz, a za każdym razem właściciel mieszkania
    dodatkowo sam daje ci coś z barku.

    > Nie wiem ile masz lat, ale to co robisz jest delikatnie mówiąc, mało
    > smaczne. No i oczywiście, prokurator powinien się zainteresować i Tobą i
> [...]

    Jeśli złamałem prawo to poniosę konsekwencje, proste. W tej chwili
    jestem całkowicie pewny, że wpłacałem i wypłacałem pieniądze zgodnie z
    moimi prawami, a bank wywiązywał się z czynności bankowych, do których
    się zobowiązał. Jakoś dotychczas bank nie ma do mnie o to żadnych
    pretensji, do reszty swoich klientów chyba też nie.

  • 19. Data: 2008-12-27 13:24:45
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Tomek Głowacki nadaje:

    > Nie wiem ile masz lat, ale to co robisz jest delikatnie mówiąc, mało
    > smaczne. No i oczywiście, prokurator powinien się zainteresować i
    > Tobą i bankiem oraz projektantami systemu.

    Tak, postrasz go prokuratorem od rzeczy niesmacznych i panią Basią z
    Sanepidu.;-)

  • 20. Data: 2008-12-27 13:30:47
    Od: d...@g...com

    Aha... jeszcze co do tych porównań... żadnych pieniędzy nie
    wyprowadziłem, bank sam mi je doliczył do konta. Nadal tam są, więc
    może je przecież sobie odebrać, to nie fortuna :-) Jakoś się do tego
    nigdy nie kwapił. A odsetki od pieniędzy są naliczane każdemu
    klientowi, który skorzystał z bankomatu etc. więc może prokurator
    zajmie się od razu wszystkimi klientami banku, którzy kiedykolwiek
    śmieli wypłacić i wpłacić na konto pieniądze, a nie daj boże jakieś
    większe kwoty, a już w ogóle jak zrobili to więcej niż 2 razy w ciągu
    dnia! Niedopuszczalne! ;-)