  • 1. Data: 2008-12-26 16:25:19
    Temat: Karta Kredytowa- zamowienie i rezygnacja
    Od: a...@w...pl

    Witam,

    zamowilem telefonicznie karte kredytowa - przyszla do oddzialu banku.
    Zostala mi naliczona oplata za wystawienie karty i przyslana
    informacja ze trzeba zaplacic.
    Nie podpisywalem jeszcze umowy i chcialbym zrezygnowac z tej karty
    (ktorej jeszcze nawet nie dostalem).

    Czy orientujecie sie moze w kwestii oplaty za wystawienie karty? Czy
    musze zaplacic bankowi?

    Pozdr.
    ASSA

  • 2. Data: 2008-12-26 17:31:05
    Temat: Re: Karta Kredytowa- zamowienie i rezygnacja
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    <a...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > (ktorej jeszcze nawet nie dostalem).
    >
    > Czy orientujecie sie moze w kwestii oplaty za wystawienie karty? Czy

    Jezeli jeszcze nie zawarles z bankiem umowy o korzystanie z karty
    kredytowej, nie ma podstawy prawnej do wystawienia jakiegokolwiek rachunku.
    A nawet jesli zawarles, to zgodnie z ustawa o kredycie konsumenckim masz 10
    dni na wypowiedzenie tej umowy bez zadnych konsekwencji.

    Poza tym - uzytkowanie karty - a co za tym idzie naliczanie oplaty za
    usluge - biegnie dopiero od momentu aktywowania karty.

    W banku najprawdopodobniej sprawniej zadzialal "dzial ksiegowosci",
    wysylajac Ci rachunek do zaplacenia, niz "dzial produkcji", który wysyla
    plastiki. Stad mogles dostac rachunek wczesniej, niz karta znalazla sie w
    oddziale.

    Mozesz nie podpisywac umowy. Nie istnieje prawo nakazujace podpisanie umowy
    o kredyt (na szczescie!).

    k.