  • 1. Data: 2008-12-27 13:22:07
    Temat: PayPal - jak odebrać pieniądze ?
    Od: colnet <u...@w...pl>

    Chcę ze swojego konta w brytyjskim Barclays Bank wysłać sobie pieniądze
    przy pomocy PayPal i mojego adresu e-mail - mam kartę debetową tego
    banku dowiązaną do mojego konta w Barclays Bank. Jestem teraz w Polsce
    gdzie rownież mam konto bankowe w Banku inteligo.

    Moje pytanie : w jaki sposób odebrać pieniądze w Polsce i gdzie może
    być to zrealizowane ?.

  • 2. Data: 2008-12-27 14:28:23
    Temat: Re: PayPal - jak odebrać pieniądze ?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "colnet" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzie rownież mam konto bankowe w Banku inteligo.
    >
    > Moje pytanie : w jaki sposób odebrać pieniądze w Polsce i gdzie może

    1. wpłata przelewem
    2. dwa konta paypal polskie i brytyjskie
    3. potem send a service (w polskim masspay) - z salda paypal
    4. wypłata w polsce

  • 3. Data: 2008-12-27 14:50:45
    Od: colnet <u...@w...pl>

    zlotowinfo napisał(a):

    > 1. wpłata przelewem
    > 2. dwa konta paypal polskie i brytyjskie
    > 3. potem send a service (w polskim masspay) - z salda paypal
    > 4. wypłata w polsce

    OK. dziękuję za szybką odpowiedź. Może zapytam jeszcze o jeden szcegół:

    Czy jak by zmienić adres domowy w brytyjskim PayPal'u na polski domowy
    to czy w takim wypadku nie mogło by być to tylko jedno konto PayPal ?

  • 4. Data: 2008-12-27 15:00:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > OK. dziękuję za szybką odpowiedź. Może zapytam jeszcze o jeden szcegół:
    >
    > Czy jak by zmienić adres domowy w brytyjskim PayPal'u na polski domowy
    > to czy w takim wypadku nie mogło by być to tylko jedno konto PayPal ?

    lepiej nie, nie będą się zgadzać dane z twoją kartą

  • 5. Data: 2008-12-27 15:20:03
    Od: colnet <u...@w...pl>

    zlotowinfo napisał(a):
    [..}
    > lepiej nie, nie będą się zgadzać dane z twoją kartą

    Ok. dziękuję. Zakładam drugie konto.

  • 6. Data: 2008-12-27 16:28:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    colnet wrote:
> [...]
    > gdzie rownież mam konto bankowe w Banku inteligo.
    >
    > Moje pytanie : w jaki sposób odebrać pieniądze w Polsce i gdzie może

    dwa konta paypal na dwa różne adresy e-mail.
    W jedno podpiete do kontaw w Barclays, drugie do inteligo.
    przysyłasz z jednego konta na drugie potem na konto i czesc

  • 7. Data: 2008-12-27 16:29:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    colnet wrote:

    > OK. dziękuję za szybką odpowiedź. Może zapytam jeszcze o jeden szcegół:
    >
    > Czy jak by zmienić adres domowy w brytyjskim PayPal'u na polski domowy
    > to czy w takim wypadku nie mogło by być to tylko jedno konto PayPal ?

    Nie da sie zmienic kraju, który musisz wybrac przy zakładaniu konta.
    drugie musisz założyć z paypal.pl

  • 8. Data: 2008-12-27 23:13:35
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "colnet" <u...@w...pl> wrote in message news:495640C5.11A8B300@wp.pl...

    > OK. dziękuję za szybką odpowiedź. Może zapytam jeszcze o jeden szcegół:
    >
    > Czy jak by zmienić adres domowy w brytyjskim PayPal'u na polski domowy
    > to czy w takim wypadku nie mogło by być to tylko jedno konto PayPal ?

    W PayPalu nie da się zmienić KRAJU zamieszkania - trzeba mieć oddzielne
    konto na PayPal dla każdego kraju.

    k.

  • 9. Data: 2008-12-28 09:02:31
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    sprawdź czy nie będzie taniej przez www.moneybookers.com

  • 10. Data: 2008-12-29 00:04:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > sprawdź czy nie będzie taniej przez www.moneybookers.com
    najlepiej będzie u brokera, było jakiś czas temu na grupie
    nie płacą mi więc ich reklamować nie będę ;-p