  • 1. Data: 2008-12-24 14:42:53
    Temat: Noble Bank
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    Noble Bank uaktualnił serwis internetowy. Trzeba przyznać, że teraz
    prezentuje się ładnie ;)

    Pozdrawiam
    Chandler

  • 2. Data: 2008-12-24 16:44:23
    Temat: Re: Noble Bank
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    Chandler <c...@c...pl> napisał(a):

    > Noble Bank uaktualnił serwis internetowy. Trzeba przyznać, że teraz
    > prezentuje się ładnie ;)

    Domyślam się, że korzystasz z tego serwisu i masz tam lokatę.
    Czy oprócz 'podglądu' lokaty serwis umożliwia zwrotny przelew lokaty = %% do
    innego banku?

    Pytanie może głupie, ale skoro Noble...

  • 3. Data: 2008-12-24 17:10:21
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    > Domyślam się, że korzystasz z tego serwisu i masz tam lokatę.
    > Czy oprócz 'podglądu' lokaty serwis umożliwia zwrotny przelew lokaty = %%
> [...]
    Może źle napisałem, nowy serwis internetowy z ofertą. Jeśli chodzi o system
    transakcyjny to tutaj się (chyba) nic nie zmieniło.

    --
    Chandler