  • 41. Data: 2007-08-31 12:25:05
    Temat: Re: Jak to jest z tymi PINami????
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2007 14:07:02 +0200,
    osoba podpisana: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    napisała:
    [...]
    > Dość mocno. Po numerze DO bez problemu dostaniesz dane osoby -
    > wystarczy, że w urzędzie miasta złożysz wniosek z uzasadnieniem po co
    > szukasz i masz (mało kto o tym wie).

    Podstawa prawna ?
    kJ

    God is real, unless declared integer.

  • 42. Data: 2007-09-02 22:15:00
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca"

    > Interesujące, mnie niegy, a jakby, to okazać mogę, na przechowywanie
    > danych osobowych (a numer DO taką jest) nie mają mojej zgody.

    nie podpisuj karty - to beda prosic czesciej :-) ale tez nie zawsze

    > Które coś wiodzą, a zapisy kasowane są po tygodniu.

    tv nie ogladasz od kilku dni?

    > Przy większych tak samo. Bo wiesz, to nie sklep oddaje. Bank żąda
    > podpisanego slipa, jak podpis się nie zgadza, to bank robi chargeback,
    > a sklep może dochodzić należności od kupującego.

    albo odpuszcza i ci oddaje, bo mu sie nie chce zabawiac w male kwotki -
    niestety

    ps
    sa miejsca gdzie nie zaplacisz karta bez chipa, wiec karta z chipem musi byc
    w portfelu jak chcesz uzywac tylko plastikowego pieniadza

    --
    ania

  • 43. Data: 2007-09-03 05:37:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Wrz, 00:15, "ania" <aniamh_ #usun ~!....@e...pl #> wrote:

    > ps
    > sa miejsca gdzie nie zaplacisz karta bez chipa, wiec karta z chipem musi byc
    > w portfelu jak chcesz uzywac tylko plastikowego pieniadza

    Jakie?
    Chodzi naturalnie o Polske.