    From: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak to jest z tymi PINami????
    Date: Mon, 3 Sep 2007 00:15:00 +0200
    <fb3j4s$205$1@nemesis.news.tpi.pl> <fb3k1b$oav$1@news.onet.pl>
    <7...@4...com>
    <fb3usd$s27$13@inews.gazeta.pl> <fb3vob$u50$1@news.onet.pl>
    <fb4069$s27$17@inews.gazeta.pl>
    <o...@4...com>
    <fb5rdu$clv$3@inews.gazeta.pl>
    <v...@4...com>
    <fb6hi4$g7g$2@inews.gazeta.pl>
    <t...@4...com>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca"

    > Interesujące, mnie niegy, a jakby, to okazać mogę, na przechowywanie
    > danych osobowych (a numer DO taką jest) nie mają mojej zgody.

    nie podpisuj karty - to beda prosic czesciej :-) ale tez nie zawsze

    > Które coś wiodzą, a zapisy kasowane są po tygodniu.

    tv nie ogladasz od kilku dni?

    > Przy większych tak samo. Bo wiesz, to nie sklep oddaje. Bank żąda
    > podpisanego slipa, jak podpis się nie zgadza, to bank robi chargeback,
    > a sklep może dochodzić należności od kupującego.

    albo odpuszcza i ci oddaje, bo mu sie nie chce zabawiac w male kwotki -
    niestety

    ps
    sa miejsca gdzie nie zaplacisz karta bez chipa, wiec karta z chipem musi byc
    w portfelu jak chcesz uzywac tylko plastikowego pieniadza

    --
    ania