  • 1. Data: 2007-08-29 06:57:59
    Temat: Karty płatnicze wydane w USA.
    Od: Insider <i...@p...wp.pl>

    Karty płatnicze wydane w USA.

    Jakie karty płatnicze/charge/ wydane
    przez banki w USA dobrze funkcjonują u nas,
    t.j. są akceptowane w bankomatach i sklepach.

    VG

  • 2. Data: 2007-08-29 08:03:10
    Temat: Re: Karty płatnicze wydane w USA.
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Insider pisze:
    > Karty płatnicze wydane w USA.
    >
    > Jakie karty płatnicze/charge/ wydane
    > przez banki w USA dobrze funkcjonują u nas,
    > t.j. są akceptowane w bankomatach i sklepach.
    >
    > VG

    Visa i Master są akceptowane bez ograniczeń.
    American Express czasem wydaje karty charge. Ich użyteczność jest w
    Polsce mniejsza, ale wystarczająca (IMHO).
    Ilość punktów akceptujących karty Diners Club jest na tyle nieznaczna,
    że nie można takiej karty traktować w Polsce jako jedynej, ani głównej.
    Nie pamiętam już, czy Discover wydaje w USA, razem z jakimś bankiem,
    karty charge, ale nie wydaje mi się. Jeśli tak, to karty takie są w
    Polsce praktycznie bezużyteczne.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2007-08-29 14:09:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Insider wrote:
    > Karty płatnicze wydane w USA.
    >
    > Jakie karty płatnicze/charge/ wydane
    > przez banki w USA dobrze funkcjonują u nas,
    > t.j. są akceptowane w bankomatach i sklepach.

    wszystkie