  • 1. Data: 2004-07-12 07:51:38
    Temat: Jak oszczędzać? bryndza w bankach
    Od: "Assking" <a...@w...pl>

    Zastanawiam się jak oszczędzać, ewentualnie inwestować wolne środki.
    Oprocentowanie lokat w bankach aktualnie poniżej inflacji.
    Fudusze inwestycyjne z tego co zdążyłem się zorientować dają zysk niewiele
    wyższy ponad inflację, a zachodu z tym nie mało.
    Może kupować dolce? Czy czekać jeszcze na większy dołek tej waluty?

    Co myślicie, co radzicie?

    Assking

  • 2. Data: 2004-07-12 08:42:36
    Temat: Re: Jak oszczędzać? bryndza w bankach
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Assking" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się jak oszczędzać, ewentualnie inwestować wolne środki.
    > Oprocentowanie lokat w bankach aktualnie poniżej inflacji.

    Sprawdź
    http://www.vwbankdirect.pl/
    https://www.zakup.obligacjeskarbowe.pl/logon.jsp

    http://www.fundusze.mbank.com.pl/

    > Może kupować dolce? Czy czekać jeszcze na większy dołek tej waluty?

    To jest właśnie pytanie na czasie :-))

  • 3. Data: 2004-07-12 10:39:14
    Od: "T0SIA" <t...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > wyższy ponad inflację, a zachodu z tym nie mało.
    > Może kupować dolce? Czy czekać jeszcze na większy dołek tej waluty?

    ja skusilam sie na konto lokacyjne w Raiffeisen'ie
    zero oplat, wygoda, oprocentowanie tez nie najgorsze..

    http://www.raiffeisen.pl/d70f87f90df9311dacb2030e59b
    26213

  • 4. Data: 2004-07-12 10:48:47
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > ja skusilam sie na konto lokacyjne w Raiffeisen'ie
    > zero oplat, wygoda, oprocentowanie tez nie najgorsze..
    >
    > http://www.raiffeisen.pl/d70f87f90df9311dacb2030e59b
    26213

    Skoro sie skusiłas, to już przepadło ale ja bym się
    tym wcale nie zachwycał - max procent to jak widzę
    4.45 z czego 19% ukradnie jeszcze belka.
    Mamy więc 4.45*0.81=3.6% a to ponizej szacowanej
    za czerwiec inflacji (chyba 4.3?) czyli ewidentna strata
    pieniędzy :-(

    Pix

  • 5. Data: 2004-07-12 10:54:06
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > za czerwiec inflacji (chyba 4.3?) czyli ewidentna strata
    > pieniędzy :-(

    Ale lepiej niż w skarpecie :)

  • 6. Data: 2004-07-12 10:57:56
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Robert Wicik napisał:

    > Ale lepiej niż w skarpecie :)

    No nie wiem ... Bankofy fundusz gwarancyjny VS skarpetowy fundusz
    gwarancyjny.

    Chyba, że masz dobre AUTO CASCO na skarpetę ... (Pewny jesteś, że kasa
    zainwestowana w syrenki jest zła ??? Teraz dobrą skarpetę kupić to
    dość duży wydatek ;>)

    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 7. Data: 2004-07-12 11:20:14
    Od: "T0SIA" <t...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > 4.45 z czego 19% ukradnie jeszcze belka.
    > Mamy więc 4.45*0.81=3.6% a to ponizej szacowanej
    > za czerwiec inflacji (chyba 4.3?) czyli ewidentna strata

    z tego co widzialam w roznych innych ofertach lokaty maja oprocentowanie na
    podobnym poziomie albo jeszcze mniej
    Konto lokacyjne wydalo mi sie dlatego korzystne, bo mam wieksza swobode
    dzialania i nie ponosze oplat, a to i tak lepsze nizli pozostawienie kaski
    na ROR

  • 8. Data: 2004-07-12 11:33:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > z tego co widzialam w roznych innych ofertach lokaty maja oprocentowanie
    na
    > podobnym poziomie albo jeszcze mniej

    Oj to słabo sprawdzałaś ;-)

    > Konto lokacyjne wydalo mi sie dlatego korzystne, bo mam wieksza swobode
    > dzialania i nie ponosze oplat, a to i tak lepsze nizli pozostawienie kaski
    > na ROR

    Taaaa? No to popatrz na ofertę VW i mbanku.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2004-07-12 11:58:00
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > z tego co widzialam w roznych innych ofertach lokaty maja
    oprocentowanie na
    > podobnym poziomie albo jeszcze mniej

    różnie z tym bywa...

    > Konto lokacyjne wydalo mi sie dlatego korzystne, bo mam wieksza swobode
    > dzialania

    tutaj przyznaję, że to niewątpliwy plus (chociaż jednak te 7k trzeba
    przez 3M utrzymać)

    > i nie ponosze oplat, a to i tak lepsze nizli pozostawienie kaski
    > na ROR

    W stosunku do zwykłego RORu z pewnością.
    Nie jest moim zamiarem aby Cię dołować, tym niemniej jednak
    dla mnie świadomość, że pieniądze mimo przebywania na lokacie
    codziennie tracą realnie na wartości jest raczej przykra ;-)

    Pix

  • 10. Data: 2004-07-12 12:07:51
    Od: "T0SIA" <t...@n...poczta.onet.pl>

    > tutaj przyznaję, że to niewątpliwy plus (chociaż jednak te 7k trzeba
    > przez 3M utrzymać)

    czasem nie kwota jest problemem, a co do tego trzymania 3 miesiace, to w
    kazdej chwili mozesz przeciez wycofac wklad..
    a tak w ogole kazdy ma jakis swoj sposob na "skarpete" a najlepszym jest
    korzystanie z kilku roznych ofert jednoczesnie...
    posiadajac juz jakies wieksze srodki

    > Nie jest moim zamiarem aby Cię dołować, tym niemniej jednak
    > dla mnie świadomość, że pieniądze mimo przebywania na lokacie
    > codziennie tracą realnie na wartości jest raczej przykra ;-)

    jako, ze kolejne "inwestycje" przede mna wiec ja rowniez chetnie poznam Twoj
    pomysl na zarabianie :-)
    co polecasz?