  • 1. Data: 2004-07-11 22:28:57
    Temat: bank dla MSP z przelewami zagranicznymi?
    Od: LadyRoot <l...@c...pl>

    Witam,

    od paru dni poszukuję odpowiedniego banku dla swojej nowo założonej
    działalności gosp. i, nie dość że się we wszystkim pogubiłam, to jeszcze
    nie mogę znaleźć interesujących mnie ofert. Mam nadzieję, że ktoś na
    grupie mi pomoże :/

    Szukam konta, które:
    - ma bankowość internetową
    - koniecznie umożliwia przelewy ZA GRANICĘ (do UE) - niekoniecznie ta
    opcja przez sieć, byleby było to możliwe
    - nie ma wygórowanych wymagań finansowych dot. minimalnej kwoty wpłaty /
    salda

    Z tego, co sama znalazłam, to:

    Multibank - odpada, chcę się rozwijać, a nie zamrażać co najmniej 2000zł
    (wymagana kwota, jaką mi podał kosultant)

    Inteligo, mBank - nie mają przelewów zagranicznych

    Millenium - trochę za wysokie opłaty miesięczne i za wszystkie operacje

    ING - ma IMHO rozdwojenie jaźni - na jednej podstronie opłaty za konto
    są zupełnie inne niż na drugiej, a odpowiedzi doczekać się nie sposób :(

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    --
    LadyRoot

    -----------------------
    no place like 127.0.0.1

  • 2. Data: 2004-07-12 06:21:01
    Temat: Re: bank dla MSP z przelewami zagranicznymi?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    LadyRoot <l...@c...pl> wrote:
    > Millenium - trochę za wysokie opłaty miesięczne i za wszystkie
    > operacje

    sprawdz zatem jeszcze Nordea Bank i Kredyt Bank.
    Ktos pisal - ale nie jestem pewien, ze DB PBC tez umozliwia przelewy via
    internet.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-12 06:39:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński > sprawdz zatem jeszcze Nordea Bank i Kredyt
    Bank.
    > Ktos pisal - ale nie jestem pewien, ze DB PBC tez umozliwia przelewy
    > via internet.

    Ewentualnie BZ WBK pakiet bodaj niebieski, ale mysle, ze Nordea bedzie ok.
    Co do MultiBanku - o jakie 2 tys chodzi do zamrozenia? Chyba miesiecznego
    wplywu mialo byc?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 4. Data: 2004-07-12 06:51:01
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Co do MultiBanku - o jakie 2 tys chodzi do zamrozenia? Chyba miesiecznego
    > wplywu mialo byc?

    tak __wpływy__, a nie saldo.
    http://www.bankier.pl/firma/uslugi_bankowe/narzedzia
    /konta/zestawienie/

  • 5. Data: 2004-07-12 06:54:53
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > tak __wpływy__, a nie saldo.
    > http://www.bankier.pl/firma/uslugi_bankowe/narzedzia
    /konta/zestawienie/

    a w zasadzie, to deklaracja wpływów ;))

  • 6. Data: 2004-07-12 08:28:14
    Od: LadyRoot <l...@c...pl>

    Użytkownik ~WD napisał:

    ia/konta/zestawienie/

    > a w zasadzie, to deklaracja wpływów ;))

    no tak, ale ja NIE mam tych 2 tys. które by mi musiały sztucznie
    generować ruch - na początku muszę zainwestować, żeby potem mieć
    wielokrotność tych 2k :)

    --
    LadyRoot

    -----------------------
    no place like 127.0.0.1

  • 7. Data: 2004-07-12 08:50:48
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > no tak, ale ja NIE mam tych 2 tys. które by mi musiały sztucznie
    > generować ruch - na początku muszę zainwestować, żeby potem mieć
    > wielokrotność tych 2k :)

    Skoro limit dotyczy wpływów to czy coś stoi na przeszkodzie
    aby raz na miesiąc puścić sobie przelew "wpłata własna" na
    2k i na drugi dzień wyjąć?
    (tak sobie tylko głośno myślę).

    Pix

  • 8. Data: 2004-07-12 08:54:32
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Skoro limit dotyczy wpływów to czy coś stoi na przeszkodzie
    > aby raz na miesiąc puścić sobie przelew "wpłata własna" na
    > 2k i na drugi dzień wyjąć?
    > (tak sobie tylko głośno myślę).

    i bardzo slusznie myslisz
    robie tak w KB i nie ma problema

    kursor

  • 9. Data: 2004-07-12 09:45:27
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Multibank - odpada, chcę się rozwijać, a nie zamrażać co najmniej 2000zł
    > (wymagana kwota, jaką mi podał kosultant)

    Wymagana do czego? nie umial sie z Toba konsultant dogadac po prostu,
    deklarujesz wpłaty minimum 2000 miesiecznie, jesli jednak nie chcesz tego
    deklarowac, bierzesz konto "Biznes" za 15 zł miesiecznie, i nie pytaja Cie o
    saldo. Mam podwykonawce, mikro firme, ktora ma takie konto... 100% pewnosci co
    do tych informacji, konto zakładane w Krakowie w oddziale. Przy tej opłacie
    wszystkie przelewy krajowe są za darmo, podobnie jak V-electron...

    PS. Powinni zabrobnic instytucjom tworzenia infolinii.

    Wojtek