  • 1. Data: 2004-07-11 15:01:15
    Temat: bezprowizyjne bankomaty mBanku
    Od: "nice guy" <b...@o...pl>

    Czy ktos z Was ma lub wie gdzie jest lista bezprowizyjnych bankomatow mBanku
    ?
    Wczoraj ku swojemu zdumieniu zostalem skubniety na 5 pln prowizji przy
    wyplacie
    z bankomatu Euronetu czyli jest tak, wbrew temu co sugeruje cytowana nizej
    strona,
    ze sa bankomaty Euronetu prowizyjne i sa bezprowizyjne. Nie wiem jak jest z
    BZWBK
    - czy jest tak samo ? Jestli tak to gdzie moge znalezc liste bezprowizyjnych
    bankomatow
    w Warszawie dla klientow mBanku ...

    dzieki za info
    Lucky Guy

    "Bankomaty to podstawowy sposób wypłacenia gotówki z mBanku. Już teraz w
    Polsce łatwiej znaleźć działający bankomat niż otwartą placówkę bankową.
    Chcemy ułatwić Ci całodobowy dostęp do gotówki, dlatego umożliwiamy
    bezprowizyjne wypłaty z bankomatów BZ WBK i największej w Polsce
    pozabankowej sieć bankomatów - Euronet. Od wypłat w innych bankomatach w
    Polsce pobierana jest stała, niezależna od kwoty prowizja w wysokości 5 zł.
    Za każdą wypłatę dokonywaną zagranicą pobierana jest stała prowizja w
    wysokości 10 zł."

  • 2. Data: 2004-07-11 15:06:56
    Temat: Re: bezprowizyjne bankomaty mBanku
    Od: Duke <d...@o...pl>

    nice guy wrote:
    > Czy ktos z Was ma lub wie gdzie jest lista bezprowizyjnych bankomatow mBanku
    > ?

    Pewnie Cie zaskoczę. Jest na stronie mBanku:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/bankomaty/index
    .html

    > z bankomatu Euronetu czyli jest tak, wbrew temu co sugeruje cytowana nizej
    > strona,
    > ze sa bankomaty Euronetu prowizyjne i sa bezprowizyjne.

    Nie każdy bankomat z naklejką Euronet jest "prawdziwym" Euronetem. :-)

  • 3. Data: 2004-07-11 15:46:42
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "nice guy" <b...@o...pl> napisała:

> [...]
    >wyplacie z bankomatu Euronetu czyli jest tak, wbrew temu co sugeruje cytowana nizej
    [ciach]

    A możesz zdradzić który to był bankomat ?
    Tak dla weryfikacji czy prawdziwy Euronet, a jeśli prawdziwy to żeby na
    niego uważać

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2004-07-11 19:32:39
    Od: "nice guy" <b...@o...pl>

    > A możesz zdradzić który to był bankomat ?
    > Tak dla weryfikacji czy prawdziwy Euronet, a jeśli prawdziwy to żeby
    > na niego uważać

    Bankomat Geant Fort Wola II - jestem zdegustowany tym, ze klient
    nie ma jasnosci ktory bankomat jest prowizyjny a ktory nie - mysle
    ze to jest typowa praktyka deceptywna niezaleznie od tego, ze gdzies
    w sieci jest jakas lista ... wiekszosc klientow nie nosi ze soba 7 stron
    kartek zeby sprawdzac albo tym bardziej terminala - to jest robienie
    ludzi od tylu ...

  • 5. Data: 2004-07-11 19:54:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    nice guy <b...@o...pl> wrote:
    > w sieci jest jakas lista ... wiekszosc klientow nie nosi ze soba 7
    > stron kartek zeby sprawdzac albo tym bardziej terminala - to jest
    > robienie ludzi od tylu ...

    1) Jesli to istotnie byl Euronet - to wina banku i dzwon do niego z
    reklamacja
    2) Jesli to nie byl Euronet (logo Euronetu, a nie innego banku!!! (niebieski
    ludzik nad nim).

    P.S. Ta lista jest ogolnopolska i nie kazdy wie gdzie jest ta lokalizacja ;)
    Ktos wie jakie tam sa bankomaty? Czy to byl bankomat wolnostojacy czy przy
    jakims banbku?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 6. Data: 2004-07-11 20:02:34
    Od: "nice guy" <b...@o...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > 1) Jesli to istotnie byl Euronet - to wina banku i dzwon do niego z
    > reklamacja

    kontaktowalem sie z mBankiem i to wlasnie tam dowiedzialem sie,
    ze sa rowniez prowizyjne bankomaty Euronetu ...

  • 7. Data: 2004-07-11 20:04:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    nice guy <b...@o...pl> wrote:
    > kontaktowalem sie z mBankiem i to wlasnie tam dowiedzialem sie,
    > ze sa rowniez prowizyjne bankomaty Euronetu ...

    Prowizyjne bankomaty Euronetu?
    Chyba _oblugiwane_ przez Euronet (np. Banku Millennium, BPH)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 8. Data: 2004-07-11 20:13:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "nice guy" <b...@o...pl> wrote in message

    > kontaktowalem sie z mBankiem i to wlasnie tam dowiedzialem sie,
    > ze sa rowniez prowizyjne bankomaty Euronetu ...

    Eeee... jakas sciema. Kilka razy juz korzystalem ze znajdujacych sie tam obu
    Euronetow i ani razy mi nie naliczono prowizji. Co wiecej oba bankomaty
    znajduja sie na

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/bankomaty/lista
    .html?72

    King Cross, Centrum Handlowe ul. Połczyńska 4 9-22

    King Cross, Centrum Handlowe ul. Połczyńska 4 9-22

    Maciej

  • 9. Data: 2004-07-11 21:54:21
    Od: "nice guy" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/bankomaty/lista
    .html?72

    > King Cross, Centrum Handlowe ul. Połczyńska 4 9-22

    17650284 10-07-2004
    11-07-2004 PROWIZJA OD WYPŁATY GOTÓWKI W BANKOMACIE WSKAZANEJ SIECI
    -5,00 PLN

    -5,00 PLN

    17650284 10-07-2004
    11-07-2004 WYPŁATA GOTÓWKI W BANKOMACIE WSKAZANEJ SIECI FORT WOLA II
    -50,00 PLN

    -50,00 PLN

  • 10. Data: 2004-07-11 22:13:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    nice guy <b...@o...pl> wrote:
    > 17650284 10-07-2004
    > 11-07-2004 PROWIZJA OD WYPŁATY GOTÓWKI W BANKOMACIE WSKAZANEJ SIECI
    > -5,00 PLN

    Dobrze - a powiedz jeszcze - jaka karta wyplacales?
    Co masz na karcie - delfinki, czy zlota rybke?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/