  • 1. Data: 2004-07-12 09:36:17
    Temat: BPH - zlecenia stałe?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy ktoś już miał starcie z BPHem o to czy zlecenia stałe zlecane w sez@mie
    są płatne? Bo taka pozycja w cenniku wydaje się być co najmniej absurdalna,
    biorąc pod uwagę że równie dobrze można zrobić "koszyk" przelewów i go
    podpisać...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2004-07-12 10:10:11
    Temat: Re: BPH - zlecenia stałe?
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > biorąc pod uwagę że równie dobrze można zrobić "koszyk" przelewów i go

    ...i zrobisz tych przelewów na rok do przodu?
    Absurdalne mi się to nie wydaje. Jest wygodne, a za wygodę ten bank _zwłaszcza_
    każe sobie płacić.

    Jacek

  • 3. Data: 2004-07-12 11:18:27
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jacek wrote:
    [...]

    > ....i zrobisz tych przelewów na rok do przodu?
    Jakiś problem? Zwłaszcza dla zdefiniowanych przelewów ?
    Ma jeszcze jedną zaletę - przy zleceniu stałym nigdy nie byłem pewny czy
    wyjdzei przed czy po weekendzie.
    [...]
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2004-07-12 11:54:57
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Jacek wrote:
    > [...]
    > Jakiś problem? Zwłaszcza dla zdefiniowanych przelewów ?

    Nooo, ja widzę problem 12 razy robić coś, co można zrobić za jednym zamachem i
    to nawet na dłużej niż rok :-)

    > Ma jeszcze jedną zaletę - przy zleceniu stałym nigdy nie byłem pewny czy
    > wyjdzei przed czy po weekendzie.

    A to akurat w BPH możesz sobie ustalić, a rozmawiamy właśnie o tym banku.

    Jacek

  • 5. Data: 2004-07-12 13:05:46
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jacek wrote:
    [...]

    > A to akurat w BPH możesz sobie ustalić, a rozmawiamy właśnie o tym banku.

    A działa? Bo to że można ustalić to niekoniecznie musi wystarczyć :-)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 6. Data: 2004-07-12 13:06:16
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nooo, ja widzę problem 12 razy robić coś, co można zrobić za jednym
    zamachem i
    > to nawet na dłużej niż rok :-)

    A jeśli w niektórych miesiącach tego przelewu nie ma (lato), a w innych są
    dwa (zima)?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 7. Data: 2004-07-12 13:17:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A jeśli w niektórych miesiącach tego przelewu nie ma (lato), a w innych są
    > dwa (zima)?

    To się je robi z Lukasa (zlecenie według terminarza ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-07-12 13:26:49
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A działa? Bo to że można ustalić to niekoniecznie musi wystarczyć :-)

    ZTCP z czasów gdy nie żal mi jeszcze było tej złotówki, to nawet działało :-)

    Jacek

  • 9. Data: 2004-07-12 13:35:09
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > zamachem i
    >
    > A jeśli w niektórych miesiącach tego przelewu nie ma (lato), a w innych są
    > dwa (zima)?

    To ustalsz sobie ZS z określoną datą zakończenia. A potem nowe? Zawsze(?) to
    mniej roboty, niż pojedyncze przelewy.

    Noo, ja jestem sobie jeszcze w stanie wyobrazić mnóstwo innych sytuacji, w
    których nie da się czegoś zrobić za pomocą zlecenia stałego, ale generalnie IMO
    to całkiem wygodny ficzer i czuję się trochę niezręcznie, że muszę tego
    dowodzić, mimo że ostatnio z nich nie korzystam :-)

    Jacek

  • 10. Data: 2004-07-12 14:41:56
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 12 lip 2004 at 09:36 GMT,
    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):
    > Czy ktoś już miał starcie z BPHem o to czy zlecenia stałe zlecane w sez@mie
    > są płatne?

    Ja

    > Bo taka pozycja w cenniku wydaje się być co najmniej absurdalna,
    > biorąc pod uwagę że równie dobrze można zrobić "koszyk" przelewów i go
    > podpisać...

    To zlecać - przynajmniej do czasu aż przelewy będą po złotówce

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"