eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak kupić bilet na WC2006? [MasterCard] › Re: Jak kupić bilet na WC2006? [MasterCard]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak kupić bilet na WC2006? [MasterCard]
    Date: Sat, 26 Feb 2005 02:30:30 +0100
    Organization: My Own Prison
    Lines: 21
    Message-ID: <9...@k...i.jego.chomik>
    References: <6...@n...onet.pl>
    <cvliuj$qm7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <2...@d...is.for.all.the.evil.in.man>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.121.3
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1109381698 14438 80.51.121.3 (26 Feb 2005 01:34:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Feb 2005 01:34:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7) Gecko/20040707
    Thunderbird/0.7.2 Mnenhy/0.6.0.104 Hamster/2.0.0.1
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <2...@d...is.for.all.the.evil.in.man>
    X-ICQ: 195616611
    X-e-mail: http://www.cerbermail.com/?sDEXnN1Pgj
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:338242
    [ ukryj nagłówki ]

    Varg napisał:
    > Mam jedno związane z powyższymi faktami pytanie: czy jest to w ogóle
    > legalne, że akceptowane są karty oznaczone logo TYLKO jednej
    > organizacji, w tym wypadku MC? Z tego co wiem bilety na WC można kupić
    > TYLKO poprzez internet (chyba że się mylę), a konieczność posiadania
    > przez potencjalnego klienta karty działającej w systemie MC można by
    > zakwalifikować jako nieuczciwą konkurencję ze strony MasterCard...

    Jeśli oglądasz w telewizji mecze piłki nożnej to pewnie wiesz z reklam,
    że organizacja MasterCard jest jednym z głownych sponsorów imprezy. Za
    reklamy MC zażyczyło sobie, żeby tylko i wyłącznie ich karty były
    obsługiwane do sprzedaży biletów i innych rzeczy związanych z imprezami
    WC2006. Tak samo byłow w latach poprzednich.

    Podobnie Coca-Cola zrobiła na Olimpiadach. Jej napoje były jedynymi
    jakie tam sprzedawano.

    Cóż, tak wygląda wielki biznes. Firmy podpisują umowy z organizatorami i
    czerpią z tego zyski. Biznes jest biznes.

    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.02.05 12:12 Gree
  • 26.02.05 17:19 Varg

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1