  • 1. Data: 2002-11-17 11:09:41
    Temat: Promocje kart kredytowych - dlaczego brak
    Od: "ppp" <p...@w...pl>

    Czy ktos wie moze, by jakis bank planowal jeszcze promocje kart
    kredytowych (poza Multibankowych 35 zl za wydanie)? Oplata okolo
    70-80 zl za wydanie karty wydaje mi sie wysoka, a chcialbym
    zrobic duze gwiazdkowe prezenty! I pewnie wiele innych osob tez,
    wiec banki zarobily by sobie na prowizjach a nie chca :(

  • 2. Data: 2002-11-18 10:39:10
    Temat: Re: Promocje kart kredytowych - dlaczego brak
    Od: jaszczur <m...@o...pl>

    ppp napisał(a):

> [...]
    > zrobic duze gwiazdkowe prezenty! I pewnie wiele innych osob tez,
    > wiec banki zarobily by sobie na prowizjach a nie chca :(
    Lukas Bank Ma Visa Classic za friko jak masz E-konto Pro u nich.

  • 3. Data: 2002-11-18 10:54:14
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > zrobic duze gwiazdkowe prezenty! I pewnie wiele innych osob tez,
    > wiec banki zarobily by sobie na prowizjach a nie chca :(

    BPH ma kartę za friko, jak masz u nich konto. Ja się skusiłem
    kmykow

  • 4. Data: 2002-11-18 10:56:00
    Od: k...@w...pl

    BPH ma kartę za darmo, jak otworzysz u nich Srebrne konto. Ja się skusiłem.
    kmykow

  • 5. Data: 2002-11-18 12:34:58
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > wiec banki zarobily by sobie na prowizjach a nie chca :(
    >
    > PROMOCJA NA WYDANIE KART TO NIE WSZYSTKO - JA KUPILEM SREBRNEGO MASTERKA W
    BPH-U...TU NIE PLACE ZA WYDANIE KARTY - W DODATKU PRZY SREBRNYM KONCIE MAM TEZ
    WYSOKI LIMIT - JAKBY CI SIE KASA NA PREZENTY SKONCZYLA TO MASZ ZELAZNA REZERWE
    (TEZ BEZ OPLAT)!
    MOZE POD CHOINKE WYGRAM APARAT CYFROWY?!!!?##

    odz

  • 6. Data: 2002-11-18 12:45:13
    Od: p...@i...pl

    Taaa o cyfrówkach słyszałem - ponoć mają też 1000 atlasów samochodowych.