  • 1. Data: 2005-01-15 23:42:46
    Temat: Jak INTELIGO zrobiło ze mnie dłużnika !
    Od: "Andrzej - wp" <a...@w...pl>

    W ub. roku dowiedziałem się o połaczeniu PKOBP e-konto i Inteligo .
    Oczywiscie na warunkach Inteligo...co mi nie odpowiadało. Zrezygnowałem w
    maju w regulaminowym czasie z konta w PKOBP i zamknięto mi te e-konto w tym
    banku i oddano mi kase. Po tym czasie PKOBP e-konto przestało istnieć, a
    klienci zostali automatycznie przeniesieni do Inteligo na nowych warunkach.

    Jakie było moje zdziwienie gdy niedawno dostałem pismo z Inteligo
    informujące mnie że wypowiadają mi debet na rachunku którego nigdy nie
    otwierałem. Dodatkowo obciążają mnie pewną niezrozumiałą dla mnie
    kwotą...oraz informują że skierują moją sprawe do windykacji i za 3 tygodnie
    będę niesolidnym klientem.
    Zrozumiałem że trafie do kartoteki i będę mieć problemy np. w przypadku
    ubiegania się o kredyt.

    Pytam więc Grupowiczów czy jest ktoś w takiej sytuacji jak ja ?
    ....i Co mam z tym problemem zrobić ?

    Pozdrawiam Wszystkich
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-01-16 00:51:12
    Temat: Re: Jak INTELIGO zrobiło ze mnie dłużnika !
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej - wp wrote:
> [...]
    > ubiegania się o kredyt.
    >
    > Pytam więc Grupowiczów czy jest ktoś w takiej sytuacji jak ja ?

    najlepiej to chyba zadzwonić i zapytać o co chodzi przesyłając im przy
    okazji potwierdzenie zamknięcia konta.

  • 3. Data: 2005-01-16 01:04:17
    Od: "ktr" <k...@o...pl>

    > Pytam więc Grupowiczów czy jest ktoś w takiej sytuacji jak ja ?
    > ....i Co mam z tym problemem zrobić ?

    Udać się do oddziału banku i porozmawiać? Dowiedzieć się, co im się
    popieprzyło w systemie i udowonić, że nie masz z tym nic wspólnego?

  • 4. Data: 2005-01-16 08:00:27
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Andrzej - wp <a...@w...pl> zapodał(a):
> [...]
    > klienci zostali automatycznie przeniesieni do Inteligo na nowych warunkach.
    [...]

    System komputerowy często miewa błędy- weź ten papier i do banku
    wyjaśnić- to nie zawsze jest tak, że to specjalne działanie ze strony banku.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2005-01-16 09:01:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ktr <k...@o...pl> wrote:
    > Udać się do oddziału banku i porozmawiać? Dowiedzieć się, co im się
    > popieprzyło w systemie i udowonić, że nie masz z tym nic wspólnego?

    Do oddzialu Inteligo? ;) Bedzie trudno. Lepiej dzownic na Infolinie.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-01-16 09:35:39
    Od: "Andrzej - wp" <a...@w...pl>

    Dzwoniłem na infolinie ...a tam panienka poinformowała mnie że ona jest od
    informowania, a nie od rozwiązywania takich problemów.
    Właściwie to nie ma z kim rozmawiać...nie uzyskałem żadnych telefonów do
    kogokolwiek. Pozostają mi listy polecone na adres Inteligo....poprostu
    jestem zszokowany.
    Robią człowiekowi problem, straszą mnie w pierwszym liscie, a ja nie mam do
    kogo się odwołać, porozmawiać.
    Mam pisać bezimiennie.To Inteligo to jakaś sekta?
    Poprostu niewiarygodne !

    Andrzej

  • 7. Data: 2005-01-16 10:13:42
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej - wp" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kogo się odwołać, porozmawiać.
    > Mam pisać bezimiennie.To Inteligo to jakaś sekta?

    Sekta, nie sekta. Po prostu jeszcze dla wielu pracowników PKO BP Inteligo jest
    technologią kosmiczną...;-)
    A tutaj patrzyłeś?:
    http://www.inteligo.pl/infosite/pomoc_kontakt.htm
    yamma

  • 8. Data: 2005-01-16 10:16:24
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A tutaj patrzyłeś?:
    > http://www.inteligo.pl/infosite/pomoc_kontakt.htm

    Aha! Gdybyś w dalszym ciągu miał problemy, to zostaje jeszcze mail na
    skargi(at)pkobp.pl
    yamma

  • 9. Data: 2005-01-16 10:22:07
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Andrzej - wp wrote:
> [...]
    > przypadku ubiegania się o kredyt.
    > Pytam więc Grupowiczów czy jest ktoś w takiej sytuacji jak ja ?

    Miałem to samo rok temu. Ja zamykałem konto kiedy Inteligo zmieniało
    gruntownie opłaty. Widać problemu nadal nie rozwiązali.
    Na infolinii niczego się nie dowiesz bo konto zamknięte. Jeżeli przekazali
    sprawę do windukacji u i podali nazwę firmy windykacyjnej tam też niczego
    się nie dowiesz - "my to tak dostaliśmy z PKO".
    Poczekaj 2-3 dni. Pewnie się sami zorientują że spieprzyli sprawę (u mnie
    zadzwonili po 3 dniach). Zadzwoni konsultant i wyterkocze do słuchawki
    przeprosiny i informację w rodzaju "popieprzyło się nam". Zażądaj tego na
    piśmie - będziesz miał potwierdzenie, wrzucają do koperty też portfelik
    "wyprodukowano w Chinach" (LOL). Potem dzwoni facet przedstawiający się jako
    wicedyrektor-Inteligo-do-spraw-czegoś-tam i stęka do słuchawki że mieli
    problem, wyciągają kosekwencje itd itp. Z perspektywy czasu - wygląda to na
    ściemę ;-)
    Jeżeli nie zorientują się sami, wyślij do Inteligo pisemną reklamację
    (polecony, potwierdzenie odbioru). Opisz jak było, jeżeli masz załącz kopie
    wypowiedzenia i wydruk z przelewu przychodzącego, którym zwrócili Ci resztę
    pieniędzy - ja w tytule miałem zamknięcie konta. Jeżeli nie jesteś klientem
    PKOBP z racji innych produktów zażądaj zaprzestania przetwarzania danych
    osobowych - mogą to robić tylko dla celów archiwalnych, a nie powinny
    znajdować się w danych bieżących.
    Mam nadzieję że nie zepsuło Ci to weekendu.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2005-01-16 11:40:20
    Od: "ktr" <k...@o...pl>

    > Do oddzialu Inteligo? ;) Bedzie trudno. Lepiej dzownic na Infolinie.

    Niekoniecznie. Z doświadczenia wiem, że w oddziale PKO BP (ale tym głównym w
    danym mieście) można także takie sprawy załatwić ;P