  • 11. Data: 2005-01-16 11:42:24
    Temat: Re: Jak INTELIGO zrobiło ze mnie dłużnika !
    Od: "ktr" <k...@o...pl>

    > Do oddzialu Inteligo? ;) Bedzie trudno. Lepiej dzownic na Infolinie.

    Możesz również odwiedzić nas osobiście:

    Inteligo
    ul. Wspólna 47/49
    00-684 Warszawa
    Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku od 9:00 do 20:00.

    ;PPP

  • 12. Data: 2005-01-16 11:48:56
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    > System komputerowy często miewa błędy- weź ten papier i do banku
    > wyjaśnić- to nie zawsze jest tak, że to specjalne działanie ze strony
    banku.

    Do takich błędów w systemach komputerowych w 99% przyczyniają się jego
    użytkownicy.

    Darek

  • 13. Data: 2005-01-16 15:58:04
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "ktr" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz również odwiedzić nas osobiście:
    >
    > Inteligo
    > ul. Wspólna 47/49
    > 00-684 Warszawa
    > Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku od 9:00 do 20:00.

    A ktoz tu sie podszywa za bank???

  • 14. Data: 2005-01-16 17:20:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    jo44 napisał(a):

    > A ktoz tu sie podszywa za bank???

    ?????????
    niby co?

  • 15. Data: 2005-01-16 20:57:21
    Od: "Andrzej - wp" <a...@w...pl>

    W poniedziałek wysyłam polecony. Mam wyciąg na papierze firmowym z
    wyszczególnieniem zwrotu gotówki i likwidacji konta w BP.
    Niestety wypowiedzenie było drogą elektroniczną,czyli przez www i nie mam
    nic....ale skoro kase oddali i zamkneli konto...znaczy że doszło i wszystko
    było prawidłowo.

    Jedyny dowód to ten wyciąg ale za to niezbity, bo jest tam napisane że zwrot
    i likwidacja konta.
    Jak dobrze że zbierałem te papierki.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 16. Data: 2005-01-16 22:33:57
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Andrzej - wp <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > było prawidłowo.
    >
    > Jedyny dowód to ten wyciąg ale za to niezbity, bo jest tam napisane że

    Tylko im oryginału nie wysyłaj, bo stracisz ostatni dowód :^)

    IMHO możesz się spokojnie przejść do oddziału PKO BP i złożyc pisemną
    rekalmację. Jesli będą udawać greka, że Inteligo to nie oni i nic do tego
    nie mają to bym zapytał skąd "to coś" ma Twoje dane osobowe i kto i jakim
    prawem im je przekazał?

    Na pewno warto jednak wykazać się jakąś aktywnością, bo słusznie czy nie,
    ale jak przekażą sprawę do zewnętrznej windykacji, to w najbardziej
    pesymistycznym wariancie, będą Cię potem jacyś dziwni ludzie niepokoić.

    Miłego dnia
    Tomek