  • 1. Data: 2005-01-15 13:51:28
    Temat: Raiffeisen Bank i Visa Nova - zaskoczenie
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Witajcie!

    Postanowiłem ubiegać się o Visę Nova z Raiffeisen Bank na podstawie trzech
    ostatnich wyciągów z innej karty kredytowej. We wtorek wypełniłem wniosek
    online, w środę skontaktował się ze mną przedstawiciel Banku i w tym samym
    dniu odebrał wyciągi. W czwartek krótka rozmowa kontrolna z Inspektorem
    chyba z oddziału Katowickiego potwierdzająca dane z formularza. Jakież było
    moje zaskoczenie gdy dzisiaj po powrocie z pracy zastałem w skrzynce list z
    Banku a w środku karta kredytowa. Jeszcze mi się nie zdarzyło bym otrzymał
    kredytówkę w ciągu dwóch dni :)))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 2. Data: 2005-01-15 17:52:03
    Temat: Re: Raiffeisen Bank i Visa Nova - zaskoczenie
    Od: SebCz <s...@k...pl>

> [...]
    > list z
    > Banku a w środku karta kredytowa. Jeszcze mi się nie zdarzyło bym

    A jak opisywałem podobną sytuację jakiś czas temu, to wiary mi nie dano :)
    --
    ---
    Pozdrawiam