    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak INTELIGO zrobiło ze mnie dłużnika !
    Date: Sun, 16 Jan 2005 11:22:07 +0100

    Andrzej - wp wrote:
    > Jakie było moje zdziwienie gdy niedawno dostałem pismo z Inteligo
    > informujące mnie że wypowiadają mi debet na rachunku którego nigdy nie
    > otwierałem. Dodatkowo obciążają mnie pewną niezrozumiałą dla mnie
    > kwotą...oraz informują że skierują moją sprawe do windykacji i za 3
    > tygodnie będę niesolidnym klientem.
    > Zrozumiałem że trafie do kartoteki i będę mieć problemy np. w
    > przypadku ubiegania się o kredyt.
    > Pytam więc Grupowiczów czy jest ktoś w takiej sytuacji jak ja ?
    > ....i Co mam z tym problemem zrobić ?

    Miałem to samo rok temu. Ja zamykałem konto kiedy Inteligo zmieniało
    gruntownie opłaty. Widać problemu nadal nie rozwiązali.
    Na infolinii niczego się nie dowiesz bo konto zamknięte. Jeżeli przekazali
    sprawę do windukacji u i podali nazwę firmy windykacyjnej tam też niczego
    się nie dowiesz - "my to tak dostaliśmy z PKO".
    Poczekaj 2-3 dni. Pewnie się sami zorientują że spieprzyli sprawę (u mnie
    zadzwonili po 3 dniach). Zadzwoni konsultant i wyterkocze do słuchawki
    przeprosiny i informację w rodzaju "popieprzyło się nam". Zażądaj tego na
    piśmie - będziesz miał potwierdzenie, wrzucają do koperty też portfelik
    "wyprodukowano w Chinach" (LOL). Potem dzwoni facet przedstawiający się jako
    wicedyrektor-Inteligo-do-spraw-czegoś-tam i stęka do słuchawki że mieli
    problem, wyciągają kosekwencje itd itp. Z perspektywy czasu - wygląda to na
    ściemę ;-)
    Jeżeli nie zorientują się sami, wyślij do Inteligo pisemną reklamację
    (polecony, potwierdzenie odbioru). Opisz jak było, jeżeli masz załącz kopie
    wypowiedzenia i wydruk z przelewu przychodzącego, którym zwrócili Ci resztę
    pieniędzy - ja w tytule miałem zamknięcie konta. Jeżeli nie jesteś klientem
    PKOBP z racji innych produktów zażądaj zaprzestania przetwarzania danych
    osobowych - mogą to robić tylko dla celów archiwalnych, a nie powinny
    znajdować się w danych bieżących.
    Mam nadzieję że nie zepsuło Ci to weekendu.

    Bogdan B.