    From: "Andrzej - wp" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak INTELIGO zrobiło ze mnie dłużnika !
    Date: Sun, 16 Jan 2005 00:42:46 +0100

    W ub. roku dowiedziałem się o połaczeniu PKOBP e-konto i Inteligo .
    Oczywiscie na warunkach Inteligo...co mi nie odpowiadało. Zrezygnowałem w
    maju w regulaminowym czasie z konta w PKOBP i zamknięto mi te e-konto w tym
    banku i oddano mi kase. Po tym czasie PKOBP e-konto przestało istnieć, a
    klienci zostali automatycznie przeniesieni do Inteligo na nowych warunkach.

    Jakie było moje zdziwienie gdy niedawno dostałem pismo z Inteligo
    informujące mnie że wypowiadają mi debet na rachunku którego nigdy nie
    otwierałem. Dodatkowo obciążają mnie pewną niezrozumiałą dla mnie
    kwotą...oraz informują że skierują moją sprawe do windykacji i za 3 tygodnie
    będę niesolidnym klientem.
    Zrozumiałem że trafie do kartoteki i będę mieć problemy np. w przypadku
    ubiegania się o kredyt.

    Pytam więc Grupowiczów czy jest ktoś w takiej sytuacji jak ja ?
    ....i Co mam z tym problemem zrobić ?

    Pozdrawiam Wszystkich
    Andrzej