  • 11. Data: 2005-12-05 11:51:47
    Temat: Re: JAKI BANK WYBRAC
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Urzywam VW od lat i nigdy to si? nie zdarzy?o. Wróae pozatym uwage na
    > BEZPLATNY i nowoczesny tocken.

    mialem tam kiedys konto generalnie bardzo milo wspominam wspolprace i
    bezpieczenstwo mnie tez generalnie nie zawiodlo
    najlpesze bylo to ze jak zlikwidowalem konto (z powodu wprowadzenia oplaty
    oczywiscie) to oddali mi 10zl ktore zdazylem wydac na prowadzenie ;-) mimo iz o
    to nie prosilem!!

  • 12. Data: 2005-12-05 12:11:34
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 5 Dec 2005 12:07:34 +0100, w <dn1735$ghn$1@nemesis.news.tpi.pl>, "aTra"
    <a...@N...com> napisał(-a):

    > Urzywam VW od lat i nigdy to się nie zdarzyło. Wróć pozatym uwage na
    > BEZPLATNY i nowoczesny tocken.

    *Wróc pozatym do słownika i pourzywaj go*

  • 13. Data: 2005-12-05 14:15:47
    Od: "aTra" <a...@N...com>

    > Urzywam VW od lat i nigdy to się nie zdarzyło. Wróć pozatym uwage na
    > BEZPLATNY i nowoczesny tocken.

    *Wróc pozatym do słownika i pourzywaj go*

    Bardzo ci dziekuję za złośliwość.
    Jestem osobą słabowidzącą ( a właściwie niewidzącą) i korzystam z
    syntetyzatora, czego ci nie życzę.

    jk

  • 14. Data: 2005-12-05 15:22:31
    Od: "Habek" <h...@o...pl>

    > Urzywam VW od lat i nigdy to się nie zdarzyło. Wróć pozatym uwage na
    > BEZPLATNY i nowoczesny tocken.
    A ile płacisz za kartę, konto i przelewy? :>

  • 15. Data: 2005-12-05 17:02:56
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    aTra napisał(a):

    > HJeśli zależy ci na berzpieczenistwie pieniedzy to polecam banki niemieckie,
    > najlepszy i jnatańszy (przelewy i wyplaty bezplatne we wszystkich bmatach)
    > jest VW bank.
    >
    > jk

    Zapomniano chyba dodać, że wypłata >= 400zł jest bezpłatna.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 16. Data: 2005-12-05 17:28:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    napisał w wiadomości news:dn0vdv$nmt$1@news.onet.pl...

    > Slawku - co ty piszesz?

    to co ty ;-)
    powtarzam marketolenie banku

    > Chyba pomylilo ci sie PKO Inteligo (dostep do Superkonta) z kontem
    > Inteligo... ;)

    Nie pomylilo mi sie, tylko zsumowalem.

    --
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2005-12-05 17:32:29
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 5 Dec 2005 15:15:47 +0100, w <dn1i40$fo$1@nemesis.news.tpi.pl>, "aTra"
    <a...@N...com> napisał(-a):

    > *Wróc pozatym do słownika i pourzywaj go*
    >
    > Bardzo ci dziekuję za złośliwość.
    > Jestem osobą słabowidzącą ( a właściwie niewidzącą) i korzystam z
    > syntetyzatora, czego ci nie życzę.

    Bardzo mi przykro. Nie bardzo jednak widzę związek między pisaniem z błędami
    ort. a słabym wzrokiem. A już na pewno nie zwalnia to od pisania bzdur na temat
    banków.

  • 18. Data: 2005-12-05 18:27:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Bardzo mi przykro. Nie bardzo jednak widzę związek między pisaniem z
    > błędami ort. a słabym wzrokiem. A już na pewno nie zwalnia to od
    > pisania bzdur na temat banków.

    Ty się Raduś nie wymądrzaj tylko sprawdź w słowniku ile błędów zrobiłeś w
    zdaniu, które raczyłeś wyboldować.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-12-05 19:51:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <dn1mcc$ekc$1@news.onet.pl>, "Habek" <h...@o...pl>
    wrote:

    > A ile płacisz za kartę, konto i przelewy? :>

    Za konto - 5zl/miesiac. W tej cenie - karta, przelewy, token etc...

    TA

  • 20. Data: 2005-12-05 20:02:45
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 5 Dec 2005 19:27:09 +0100, w <dn20qs$p5g$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Ty się Raduś nie wymądrzaj tylko sprawdź w słowniku ile błędów zrobiłeś w
    > zdaniu, które raczyłeś wyboldować.

    A znasz opowiastkę o ironii i tyłku? Ja tam widzę tylko jeden błąd, bo
    skopiowałem jeden wyraz z błędem :>