  • 1. Data: 2005-12-04 16:16:03
    Temat: kredyt studencki a BIK
    Od: "mexx" <m...@g...pl>

    Witam,
    przez jeden rok studiow pobieralem kredyt studencki w PKO BP. W tym roku
    skonczylem studia i chce zaciagnac kredyt hipoteczny na zakup mieszkania. W
    zwiazku z tym mam pytanie, czy wpis dot. kredytu studenckiego znajdyje sie w
    BIKu? Czy przyznawac sie do tego kredytu, co zmniejszy moja zdolnosc kred. czy
    moze o tym nie wspominac? Kredyt studencki zaczne splacac za 2 lata,
    miesieczna rata ok. 250 zl i bede go splacal przez 2 lata.

    Moze ktos byl w podobnej sytuacji?
    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi!
    Piotr

  • 2. Data: 2005-12-04 16:57:52
    Temat: Re: kredyt studencki a BIK
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    mexx wrote:
> [...]
    > co zmniejszy moja zdolnosc kred. czy moze o tym nie wspominac? Kredyt
    > studencki zaczne splacac za 2 lata, miesieczna rata ok. 250 zl i bede

    Co do zasady kredyt studencki znajduje się w BIKu i lepiej się przyznać do
    niego. A najlepiej wejść na www.bik.pl i zamówić sobie informację (listem
    poleconym) na temat danych przechowywanych w bik. Wtedy będzie czarno na
    białym czy jesteś w BIKu, czy nie. Trwa to około 2-3 tygodni. Jeśli jest to
    się przyznać zaznaczając że spłata zacznie się dopiero za 2 lata (chociaż
    nie wiem czy coś to zmieni w ocenie zdolności kredytowej).

    Dawid