  • 21. Data: 2005-12-05 20:06:45
    Temat: Re: JAKI BANK WYBRAC
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

    > A znasz opowiastkę o ironii i tyłku? Ja tam widzę tylko jeden błąd, bo
    > skopiowałem jeden wyraz z błędem :>

    Szukaj dalej - albo kup lepszy słownik :-D

    przyszłość/ Woody Allen

  • 22. Data: 2005-12-06 08:38:06
    Od: Tomasz Lisowski <l...@n...pl>

    r...@a...net.pl wrote:

    > A znasz opowiastkę o ironii i tyłku? Ja tam widzę tylko jeden błąd, bo
    > skopiowałem jeden wyraz z błędem :>

    Ja naliczyłem przynajmniej trzy, nie licząc jednego interpunkcyjnego :-)
    Tomek

  • 23. Data: 2005-12-06 09:20:08
    Od: "Habek" <h...@o...pl>

    > Za konto - 5zl/miesiac. W tej cenie - karta, przelewy, token etc...
    To ja wolę Lukas e-Konto, token - 36zł/rok - reszta za darmo :P

  • 24. Data: 2005-12-06 13:28:34
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 5 Dec 2005 21:06:45 +0100, w <dn26lk$q9n$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Szukaj dalej - albo kup lepszy słownik :-D

    Widzę, że muszę jednak naprowadzić jak ruską rakietę na cel -- "widzę jeden
    błąd niecelowy". Czy to światełko już jest wystarczająco jasne, czy mam zapalić
    pochodnię? :>

  • 25. Data: 2005-12-06 13:28:59
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 06 Dec 2005 09:38:06 +0100, w <43954e04$1@news.home.net.pl>, Tomasz
    Lisowski <l...@n...pl> napisał(-a):

    > Ja naliczyłem przynajmniej trzy, nie licząc jednego interpunkcyjnego :-)

    Chyba jednak bez pochodni się nie obejdzie, bo jest was więcej :>

  • 26. Data: 2005-12-06 13:57:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Chyba jednak bez pochodni się nie obejdzie, bo jest was więcej :>

    Ty to jednak odporny jesteś. Kup ten słownik jednak i nie ośmieszaj się
    dłużej.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 27. Data: 2005-12-06 14:35:04
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 6 Dec 2005 14:57:02 +0100, w <dn45cs$sd0$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Ty to jednak odporny jesteś. Kup ten słownik jednak i nie ośmieszaj się
    > dłużej.

    To jednak napiszę wprost -- to są błędy celowe, copy&paste z listu przedpiścy.
    Pozostałych przepraszam za obrażenie niniejszym tłumaczeniem ich inteligencji.

  • 28. Data: 2005-12-06 14:57:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

    > To jednak napiszę wprost -- to są błędy celowe, copy&paste z listu
    > przedpiścy. Pozostałych przepraszam za obrażenie niniejszym
    > tłumaczeniem ich inteligencji.

    To ja też może wprost - jak nie wiesz co jest błędem, a co nie to może nie
    pouczaj innych na tę okoliczność. Użycie copy&paste nie ma tu nic do rzeczy.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 29. Data: 2005-12-06 15:09:01
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 6 Dec 2005 15:57:53 +0100, w <dn491a$gfi$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > To ja też może wprost - jak nie wiesz co jest błędem, a co nie to może nie
    > pouczaj innych na tę okoliczność. Użycie copy&paste nie ma tu nic do rzeczy.

    ROTFL. Dobrze wiem co było błędem (błędami). W nagrodę dostajesz pytanie --
    gdzie w twoich zdaniach jest błąd?

  • 30. Data: 2005-12-06 15:17:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

    > ROTFL. Dobrze wiem co było błędem (błędami). W nagrodę dostajesz
    > pytanie -- gdzie w twoich zdaniach jest błąd?

    Radziu-dawno już przekroczyłeś granice śnieszności. Może czas jednak nabyć
    słownik zamiast brnąć w to dalej?

    przyszłość/ Woody Allen